דף הבית / חדשות / טריומף מציגה: ספיד טווין 1200 חדש ל-2025
FAM_SpeedTwin1200_MY25_013715_JP

טריומף מציגה: ספיד טווין 1200 חדש ל-2025

בטריומף מציגים ספיד טווין 1200 חדש לשנת 2025 עם מנוע נקי וחזק יותר, וכן גרסת RS חדשה עם מכלולים ואלקטרוניקה איכותיים עוד יותר

בטריומף חושפים גרסה חדשה של הספיד טווין 1200, עם עדכוני יורו 5+ למנוע, עלייה בהספק, וגרסת RS חדשה ומאובזרת.

הספיד טווין של טריומף הוצג בשנת 2019, כאשר הוא מבוסס על הת'רקסטון ומהווה גרסת רטרו רגועה יותר, וזכה מאז להצלחה יחסית באירופה. למעשה, אותו ת'רקסטון יוצא מייצור בסוף השנה הנוכחית. לשנת 2021 בוצעו עדכונים רבים, כאשר הבולט בהם הוא מנוע הטווין המקבילי מקורר הנוזל עם זווית של 270° בין פיני הארכובה, גל-זיזים עילי יחיד ובנפח 1,200 סמ"ק. זה קיבל את עדכוני היורו 5 ההכרחיים לאותה התקופה. הספקו – בניגוד למה שהורגלנו אז – עלה בשלושה כוחות סוס ל-100 כ"ס עגולים.

טריומף ספיד טווין דגם 2025
טריומף ספיד טווין דגם 2025

לשנת 2025 מציגים בטריומף גרסה חדשה, שמקבלת את עדכוני יורו 5+ ההכרחיים. לצד זה הצליחו בטריומף לעלות בעוד חמישה כ"ס את ההספק המרבי, שכעת עומד על 105 כ"ס ב-7,750 סל"ד, שהם 500 סל"ד גבוהים יותר מלפני כן. נתון המומנט נשאר על 11.4 קג"מ ב-4,250 סל"ד. צמד המפלטים חדשים ואמורים להיות מעט יותר קטנים וקלים.

הגרסה הרגילה ממשיכה להציע מזלג מרזוקי הפוך בקוטר 43 מ"מ ונטול יכולות כיול, יחד עם צמד בולמים מאחור שמאפשרים כיול עומס קפיץ. מערכת הבלימה שונתה למערכת ממותגת של טריומף לעומת קליפרים רדיאליים של ברמבו M50 בדגם הקודם, עם צמד דיסקים בקוטר 320 מ"מ. חישוקי 17″ חדשים ונעולים עם צמיגי מצלר רייסטק RR K3 ספורטיביים. זווית הכידון זזה מעט קדימה על-מנת לאפשר תנוחת רכיבה מעט יותר קדומנית וספורטיבית. לצד זה גם הרגליות עלו במעט בגובהן, לאותה המטרה.

בצד האלקטרוניקה, הטריומף ספיד טווין מגיע עם ABS ובקרת אחיזה – שניהם ניתנים לניתוק ושניהם להטיה. יש שני מצבי ניהול מנוע – כביש וגשם. יש פנסי LED היקפיים כאשר הקדמי חדש ושונה בעיצובו, שקע USB-C וחיבור לבלוטות' ולאפליקציה ייעודית שפועל דרך צג LCD. המשקל המלא עומד (בשתי הגרסאות) על 216 ק"ג.

טריומף ספיד טווין RS דגם 2025
טריומף ספיד טווין RS דגם 2025

גרסת ה-RS החדשה נבדלת עם מזלג מרזוקי מתכוונן עם ציפוי מוזהב, ובולמי אוהלינס משודרגים עם הידראוליקה משופרת ויכולות כיוונון מלאות. גובה המושב עולה בשל כך בעוד 5 מ"מ, ל-810 מ"מ. הבלמים פה של ברמבו עם קליפרים רדיאליים של ברמבו M4.30 Stylema, יש מצב ספורט במערכת ניהול המנוע, שמתווסף לכביש וגשם של הגרסה הרגילה, ויש קוויקשיפטר – שמגיע רק כתוספת תשלום בגרסה הרגילה. גרסה זו מתומחרת באירופה בכ-2,500 אירו יותר מאשר הגרסה הרגילה.

הטריומף ספיד טווין 1200 החדש צפוי להגיע לישראל, כאשר מחירו צפוי לעלות במעט לעומת הדגם הקודם. נעדכן על מחיר מדויק כאשר יגיע ארצה.

FAM_SpeedTwin1200_MY25_CW4I4002_GE

OE_SpeedTwin1200_MY25_002381_JP

OE_SpeedTwin1200_MY25_002587_JP

OE_SpeedTwin1200_MY25_004913_JP

OE_SpeedTwin1200RS_MY25_002171_JP

OE_SpeedTwin1200RS_MY25_006978_JP

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

קימקו דאונטאון 350 GT

חדשים בארץ: קימקו דאונטאון 350 GT וסקייטאון 125

שני קטנועים חדשים של קימקו מגיעים לישראל - הסקייטאון 125 והדאונטאון GT 350; המחירים 22 אלף ש"ח ו-38 אלף ש"ח בהתאמה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן