הספיד טריפל RS, הסופר נייקד הגדול של טריומף שהוצג בשנת 2021, קיבל לאחרונה רענון אמצע חיים מסיבי שהוסיף לו עוד כוח ועוד אלקטרוניקה. עכשיו מגיעה הגרסה המיוחדת במהדורה מוגבלת – ספיד טריפל 1200RX.
בתחילת השנה הציגו בטריומף את הגרסה המעודכנת של הספיד טריפל 1200RS המגניב. לשנת 2025 מנוע הטריפל בנפח 1,160 סמ"ק התחזק ומספק 183 כ"ס ב-10,750 סל"ד ומומנט של 13 קג"מ ב-8,750 סל"ד. מבחינת אלקטרוניקה יש מערכת בקרת ווילי חדשה בעלת 4 מצבים, מסך TFT בגודל 5″ עם ממשק לסלולר, חמישה מצבי רכיבה (כולל אחד אישי), בקרת בלימה, בקרת החלקה לפני פנייה (רק למסלול), יחידת מדידה אינרציאלית (IMU) מהדור האחרון של קונטיננטל MIB Evo המספקת מידע לכל הבקרות, קוויקשיפטר לשני הכיוונים, בקרת שיוט ומפתח קרבה השולט גם על פתח מיכל הדלק ומנעול הכידון.

לצורך האספנים שמוכנים לשלם מציגים כעת בטריומף מהדורה מיוחדת ומוגבלת מספרית של ה-RS, שנקראת ספיד טריפל 1200RX. נתוני המנוע אינם משתנים, כאשר מערכת הפליטה של אקרפוביץ' משתדרגת לטיטניום. אבל האג'נדה הופכת להיות אפילו יותר ספורטיבית עם עם כידון שממוקם 69 מ"מ נמוך יותר ו-52 מ"מ קדימה – כל זה על מנת להעביר עוד משקל לחלקו הקדמי של הנייקד. גם מיקום הרגליות משתנה ועולה מעט כלפי מעלה על-מנת לקפל את הרוכב עוד יותר לטובת רכינה ספורטיבית.
מערכת הבולמים החשמלית הסמי-אקטיבית של אוהלינס מדגם SMART EC 3.0 מה-RS נמצאת גם כאן עם מזלג קדמי הפוך בקוטר 43 מ"מ. זוהי מערכת הבולמים האיכותית ביותר שיש כיום לאוהלינס בייצור סדרתי, כאשר היא מאפשרת לכייל בצורה חשמלית ולשנות את השיכוכים תוך כדי רכיבה או לאפשר כיול אוטומטי לפי מצב התאוצה, הבלימה וההטיה, וזה בעזרת ממשק ה-OBTi (ר"ת Objective Based Tuning Interface). בנוסף, אפשר לשנות את רמת השיכוך בלחיצת כפתור ולהפוך את האופנוע לרך וסופג יותר או לספורטיבי וקשיח יותר. ל-RX יש את משכך ההיגוי החשמלי מתוצרת SD EC של אוהלינס.
הפיירינג המינימליסטי מגיע כאן מקרבון עם צביעה צהובה ובולטת ועם גרפיקה ייחודית. כאמור, רק 1,200 יחידות יגיעו לייצור ויימכרו בתעריף גבוה בכ-1,500 דולר מה-1200RS.