משפחת דגמי הבונוויל של טריומף, הכוללת את הבונוויל T120, בונוויל T100, בובר, ספידמאסטר וסטריט טווין, מתעדכנת לשנת 2021 עם מנועים משופרים ומותאמי יורו 5, עוד אלקטרוניקה ופחות משקל.
משפחת דגמי הבונוויל הוצגה בשנת 2001, וב-20 השנים שעברו מכרה מעל 360,000 כלים ברחבי העולם – הצלחה במונחי חברה קטנה כמו טריומף. לשנת 2021 הכלים עברו רענונים ועדכונים המיישרים קו עם תקנות יורו 5 לפליטת המזהמים המחויבת באירופה.
הבונוויל T120, על שתי גרסאותיו – רגילה ו-Black, נשאר עם אותם נתונים ממנוע הטווין המקבילי מקורר הנוזל ובנפח 1,200 סמ"ק. גם השנה המספרים הם 79 כ"ס ב-6,550 סל"ד ו-10.65 קג"מ ב-3,100 סל"ד. אולם רכיבי המנוע קלים יותר ומאפשרים סל"ד מרבי גבוה יותר. מערכת ניהול המנוע עודכנה, התווספה מערכת בקרת שיוט כסטנדרט ונוספו קליפרים חדשים של ברמבו למערכת הבלימה. הדגם השנה קל ב-7 ק"ג לעומת קודמו. דגמי הבובר, עם אותו המנוע, נפרדים מהבובר בלאק, שלא יימכר יותר, ומקבלים כמובן את המנוע המעודכן ומשופר, גלגל 16″ מלפנים עם צמד דיסקים ומיכל דלק שצומח ל-12 ליטר לעומת 9 ליטר בדגם הקודם. הספידמאסטר מקבל, בנוסף למנוע, עדכונים בבולם הקדמי ומושב משופר לרוכב ומורכב.
דגם ה-T100 עם מנוע הטווין מקבילי בנפח 900 סמ"ק שופר גם בגזרת המנוע, עם רכיבים קלים יותר המאפשרים עוד 500 סל"ד בקו האדום ועוד 10 כ"ס לעומת קודמו, כשההספק מטפס ל-63 כ"ס. גם כאן יש בלמים משופרים ופחות 4 ק"ג למשקל הכללי. דגם הסטריט טווין עם אותו המנוע מקבל פלסטיקה חדשה, חישוקים חדשים ומושב משופר. פה גם תהיה גרסת 'גולד ליין' עם פסים מוזהבים הצבועים ביד אשר תוגבל ל-1000 יחידות.
אנחנו עדיין מחכים לבשורת פתיחת הסוכנות בישראל ומאמינים שכל הגרסאות של הבונוויל ימכרו כאן.
בתמונה בראש הידיעה: בונוויל הריטג' משנת 1959.