דף הבית / חדשות / ימאהה: ה-NMAX125 מתחדש ל-2025
2025_YAM_G125YMSV_EU_BNC2_ACT_011_03_preview

ימאהה: ה-NMAX125 מתחדש ל-2025

קטנוע ה-NMAX של ימאהה בנפח 125 סמ"ק מקבל עדכוני מנוע ועיצוב לשנת 2025, ולראשונה גם גרסת Tech MAX מאובזרת

ה-Nmax125 של ימאהה הוא קטנוע אורבני לצעירים אשר הוצג בשנת 2015, תוכנן מאפס ולא נשען בזמנו על דגם קיים. העיצוב הספורטיבי נקשר לזה של משפחת ה-MAX – טימקס ואיקסמקס, כשבימאהה מייעדים את הכלי לצעירים ולמתחילים. בשנת 2021 הוא קיבל עדכוני מנוע לטובת תקנות זיהום האוויר, שלדה חדשה ועיצוב עדכני.

ימאהה NMAX 125 דגם 2025 - גם בגרסת TechMAX
ימאהה NMAX 125 דגם 2025 – גם בגרסת TechMAX

לשנת 2025 המנוע הקטן, שמגיע עם תזמון שסתומים משתנה, מקבל את עדכוני פליטת מזהמים העכשוויים – יורו 5+ –  תוך שמירת נתוני המנוע המקוריים של 12.1 כ"ס ו-1.2 קג"מ. כמו קודם, יש גם בקרת אחיזה (TCS) הפועלת על חישוקי 13″ ומערכת Start & Stop בעמידה. מיכל הדלק בנפח 7.1 ליטרים אמור, לפי ימאהה, להספיק לכ-300 ק"מ של רכיבה עירונית.

העיצוב מתעדכן בהתאם לאחיו הגדולים, עם יותר דגש על תאורת ה-LED ופנסי האיתות ששקועים במסיכה כעת ולא נפרדים. יש גם מפתח קרבה, שקע USB-C חדש, ומסך LCD בגודל 4.2″ שמאפשר לקבל התרעות על שיחות נכנסות, הודעות ומיילים בחיבור לסלולר.

לשנת 2025 נוספת לראשונה גרסת Tech MAX יוקרתית יותר עם מסך TFT מודרני בגודל 4.2″ עם קישורית לסלולר דרך אפליקציה ייעודית, מושב דמוי עור עם תפרים מוזהבים, וכן צבעים שספציפיים לגרסה הזאת.

הימאהה NMAX125 צפוי להגיע לישראל בחודשים הראשונים של שנת 2025, כאשר גרסת הטק מקס תגיע לאירופה רק בחודש מאי ובהמשך השנה אלינו. המחירים יתפרסמו לקראת ההגעה לישראל.

2025_YAM_G125YM_EU_MDNM8_DET_002_03_preview

2025_YAM_G125YM_EU_MDNM8_DET_003_03_preview

2025_YAM_G125YM_EU_MDNM8_DET_012_03_preview

2025_YAM_G125YM_EU_MDNM8_DET_008_03_preview

2025_YAM_G125YMSV_EU_BNC2_STA_016_03_preview

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

Rieju-Aventura-Rally-307-R

רייחו מציגים דגמים חדשים ל-2025

ברייחו מציגים צמד אופנועים חדשים ומעניינים: הראשון הוא האדוונצ'ר ראלי 307 שנכנס לקטגוריית האדוונצ'ר הבינוני, והשני הוא גרסה מוזרקת דלק של אופנוע האנדורו ה-MR300

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן