דף הבית / חדשות / ימאהה מעדכנת את הטריסיטי 300 לשנת 2025
2025-Yamaha-LMW300YM-EU-Milky_White-Action-010-03

ימאהה מעדכנת את הטריסיטי 300 לשנת 2025

חמש שנים לאחר השקתו, מעדכנים בימאהה את הטריסיטי 300, הקטנוע התלת-גלגלי הפופולרי, עם ההתאמות הנדרשות לשנת 2025

הימאהה טריסיטי 300 הוא הנציג של ימאהה לסגמנט התלת-גלגלי נוטה שצבר פופולריות בעשור האחרון. לשנת 2025 הוא מיישר קו עם תקנות זיהום האוויר.

ימאהה טריסיטי 300 דגם 2025
ימאהה טריסיטי 300 דגם 2025

הימאהה טריסיטי 300 הושק בתחילת העשור הנוכחי, לאחר שהוצג כקונספט בתערוכת מילאנו 2018. לקחנו אותו לרכיבת היכרות בהשקה המקומית, ואז זרקנו אותו לזירה מול המתחרים העיקריים שלו דאז. הטריסיטי מבוסס על האיקסמקס 300, עם אותו המנוע וחיזוקים הכרחיים בשלדה. בימאהה הוסיפו גרסה מוקטנת של מתלה הנייקן 900 שמכונה LMW (ראשי תיבות של Leaning Multi Wheel, ובעברית: תלת-נוטה). הרעיון זהה, אך הבולמים נמצאים בחלקו הפנימי של הגלגל, שלא כמו בנייקן. בנוסף, שלא כמו בנייקן או בדגמי הטריסיטי הקטנים, הטריסיטי 300 מתאים באירופה לדרגת רישוי B – רישיון נהיגה ברכב פרטי. שינוי זה התאפשר בזכות מרחק של מעל ל-460 מ"מ בין הגלגלים הקדמיים, וכן דוושת בלם הרגל. גם כיום לטריסיטי עדיין יש עיצוב אולטרה מודרני מושך תשומת לב. יש לו את כל מערכות הבטיחות – מניעת נעילת גלגלים, בלימה משולבת ובקרת אחיזה.

חמש שנים עברו ובימאהה בוחרים לא לתקן את מה שלא שבור ומעדכנים בצורה מינורית את המנוע לתקנות יורו 5+ עם חיישן חמצן נוסף, עדכונים לממיר הקטליטי ומפלט חדש וקל יותר. עוד לשנה זו אופציה לבחירת שלושה צבעים – לבן, ירוק ואפור.

2025-Yamaha-LMW300YM-EU-Zen_Green-Studio-007-03

2025-Yamaha-LMW300YM-EU-Power_Grey-Studio-007-03

2025-Yamaha-LMW300YM-EU-Milky_White-Studio-007-03

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

Motoguzzi Griso 4

נוסטלגיה: מוטוגוצי גריסו

השבוע נתקלנו במוטוגוצי גריסו המיוחד של זיו אופנהיים, וזו הזדמנות טובה להיזכר בנייקד המיוחד של מוטוגוצי שיוצר במשך 11 שנים

תגובה אחת

  1. Avatar
    מטרו אלופים בקפלן - ים של הגזמות ואין מה לאכול

    עובדות: 1. אתם משלמים 42 אלף ש"ח על עגלה. 2. אתם קונים כלי חדש כדי לא להיכנס למוסך, והוצאות וכאלה, ואז מגלים אחרי שנתיים שהמחיר נחתך בשליש, ובטרייד אין מטרו תוריד לכם לחצי, לאן פ*קינג הלכו לאיבוד 14 אלף, ש"ח? 3. סליחה, איומי היבואן על איבוד האחריות, יביאו אתכם להוציא עוד 5000 ש"ח על טיפולים במוסך היבואן, אפילו על יישור קו ביד שניה לא משלמים כאלה מחירים. 4. ועוד בגזרת המחיר, אם קצת חוסר מזל תגלו שלצורך תיקון אחד מרכיבי הכידון הפטנטי צריך משכנתא 5. בלם רגל נטול כל רגישות, זה לא מכונית, וזה יכניס אתכם לצרות, זה לא בטיחותי בכלל. 6. אגב בטיחות, כל קונספט התלת סובל מחוסר בטיחות כרוני, לדןגמה: זה שוקל ומתנהג כמו משאית. מעניין מתי תגיע התביעה הייצוגית על מכירת בטיחות כשאין בטיחות, יש ההפך. 6. הכידון לא קל, זווית ההיגוי גדולה, ולהשתחל איתו בין מכוניות מרגיש כאילו אתם על הארלי 7. במשטרה קונים כי יש לזה נוכחות(משקל וגודל של משאית, רואים אותו יותר), עבור השוטר "השתחלות" זה כאשר מפעילים סירנה (וגם הם לא אוהבים את הכלי הזה, אבל דוחפים להם, יש מכרזים תפורים, דוחפים להם בכוח). 8. תעשו לעצמכם טובה, ב 42 אלף ש"ח קונים אופנוע אופנוע, ואם יש לכם שכל אתם קונים יד שניה כחדש בן שנתיים(אחרי ירידת הערך המטורפת). 9. שלא תגידו שלא ידעתם. 10. תגידו לי תודה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן