דף הבית / חדשות / ללא הסוואה: טריומף טייגר ספורט 660
Triumph-Tiger-Sport-660-Design

ללא הסוואה: טריומף טייגר ספורט 660

לאחר חשיפת גרסת האבטיפוס עם ההסוואה פורסמו תמונות ריגול של הטריומף טייגר ספורט 660 - אופנוע ספורט-תיור חדש שאמור להתחרות ישירות מול הימאהה טרייסר 700

הבוקר (ד') פרסמנו תמונות של גרסת האבטיפוס המוסווית של טריומף שאמורה להניע את השיח לקראת הצגתו של הטייגר ספורט 660 החדש. עכשיו יש כבר תמונות 'ריגול' ללא כל הסוואה.

אתר האינטרנט motorbeam פרסם תמונות של הטריומף טייגר ספורט 660 ללא כל הסוואה – מתוך סרטון וידאו של האופנוע החדש. החשיפה הרשמית של הדגם, שיתחרה ישירות מול הימאהה טרייסר 700, צפויה להיות בתקופה הקרובה.

Triumph-Tiger-Sport-660-Scoop

אין פרטים מלאים, אך מה שברור הוא שהמנוע יגיע בשלמותו מהטרידנט 660. המנוע חדש לגמרי – טריפל (שלושה צילינדרים) בנפח 660 סמ"ק המפיק 81 כ"ס ב-10,250 סל"ד ו-6.5 קג"מ ב-6,250 סל"ד, כש-90% מהם זמינים החל מ-3,000 סל"ד ולאורך כל קשת הסל"ד, כלומר מנוע גמיש. יש מצמד מחליק חדש עם קוויקשיפטר כפול כאופציה, מערכת ניהול מנוע הכוללת מצב כביש ומצב גשם, המשנים גם את הפרמטרים של בקרת האחיזה. נשער שכל הפרמטרים האלו יישארו בדגם החדש, עם יחסי העברה שונים וארוכים יותר בטייגר ספורט.

עוד אנו משערים שהשלדה והבולמים יהיו זהים, אך מכוילים לטובת תיור בזוג ומטען. השלדה עשויה מצינורות מפלדה עם מערכת בולמים המורכבת ממזלג הפוך של שוואה SFF בקוטר 41 מ"מ מלפנים עם מהלך של 120 מ"מ, ובולם יחיד של שוואה מאחור עם מהלך גלגל של 133.5 מ"מ וכיוון עומס קפיץ. מערכת הבלימה של ניסין צפויה להיות גם כאן. מיכל הדלק בן 14 הליטר צפוי לעבור, כשהמשקל הרטוב יהיה מתחת ל-200 ק"ג (189 ק"ג בטרידנט 660).

מערכות האלקטרוניקה יעברו בשלמותן, כלומר מערכת ניהול מנוע עם מצערות חשמליות, בקרת אחיזה רב-שלבית, לוח מחוונים עגול המשלב תצוגת TFT ו-LCD עם חיבור בלוטות' לסלולר המאפשר גם חיבור של מערכת מוזיקה, ניווט וצילום גופרו, ויהיו גם פנסי LED היקפיים.

Triumph-Tiger-Sport-660-India

Triumph-Tiger-Sport-660-Features

Triumph-Tiger-Sport-660-Cluster

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

SYM-ADX300-URI-02

חדש בארץ: סאן-יאנג ADX300 אדוונצ'ר

ה-ADX300 החדש של סאן-יאנג מגיע לישראל עם עיצוב אדוונצ'ר מודרני ועם אבזור ואלקטרוניקה מכובדים; המחיר: 36 אלף ש"ח

2 תגובות

  1. Avatar

    לא חושב שיתחה בימהה מבחינת מחיר כאשר הדגם הגדול עולה 130K. כנראה שיהיו מספר דגמים , אולי הזול מביניהם יתחרה בימהה ,אבל יהיה יקר ממנו.

  2. Avatar
    קול-בי קריינות ודיבוב

    לא מבין למה לקרוא לדגם כמו המתחרים?
    יכלו לעשות 661 או 669, אפילו נשמע יותר טוב. 🙂 הרי לאפריליה יש את ה 660. ולימאהה יש. בסדר, שיגידו אותה קטגוריה. מזל שברכבים אין 2 שמות דגמים זהים.
    מזכיר לי את הויסטרום 1050. נו באמת. לעג לרש. ועוד לשים אותו ליד הקייטיאם 1050/90.

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן