ה-CFMOTO 800MT-X הוא אחד האופנועים המדוברים של התקופה האחרונה, מפני שהוא אדוונצ'ר קרבי לשטח, עם מנוע הטווין המקבילי של ק.ט.מ, והוא נותן הרבה מאוד בפחות כסף – 60 אלף ש"ח.
לקחנו אותו למבחן ארוך טווח שבו נדווח כיצד האופנוע מתמודד עם הכביש, השטח והאקלים הישראלי לאורך זמן.
אחרי כ-1,000 ק"מ עם האופנוע הכנסנו אותו לטיפול הרצה (בדיקה כללית, החלפת שמן ופילטרים) עם שתי תקלות ותלונה אחת: המנוע מדומם בניוטרל כשהוא חם וחיישן ה-TPMS, שקורא את מד לחץ האוויר בצמיגים, הפסיק לעבוד. לגבי התלונה – המנוע פולט חום בצד שמאל של המנוע. מאוד מפריע בתנועה הזוועתית שבתוך העיר.
יש לנו כבר רשמים ראשונים – מה אנחנו אוהבים ומה פחות.
מוזמנים לשאול שאלות שמעניינות אתכם, ואנחנו נענה לאורך התקופה.
סטטיסטיקה – 3 שבועות עם ה-CFMOTO 800MT-X
- 1,000 ק"מ
- 53 ליטרים של דלק
- 3 תדלוקים
- 18 ל' בכל תדלוק בממוצע
- 340 ק"מ בין תדלוקים בממוצע
- 18.86 ק"מ/ל' בממוצע
הוצאות שוטפות
- דלק – 384.5 ש"ח
- טיפול 1,000 ק"מ – 786 ש"ח
- סה"כ הוצאות (לפני ביטוח חובה): 1,170.5 ש"ח כולל דלק
תקלות
- מדי פעם המנוע מדומם בניוטרל כשהוא חם
מה אהבנו?
- עיצוב וקונספט
- מנוע חזק, חלק ובעיקר שקט
- התנהגות דינמית בכביש ובשטח
- מערכת מתלים טובה
- אלקטרוניקה ובקרות שלא ממהרות להתערב
- נוחות ומרחב לרוכב ולמורכב
- מחיר! מחיר! מחיר!
מה פחות אהבנו?
- פליטת חום מהמנוע, בעיקר בצד שמאל
- בלם קדמי עדיין חלש
- איכות הצמיגים המקוריים – נחליף בקרוב
קניתי וכבר 1600 קילומטר .
מסכים עם כל הנאמר. כולל זה שנכבה מדי פעם ללא סיבה , צמיגי יצרן לא משהו וחום מנוע. מצד שני אופנוע כיף אמיתי שמשלב מושלם שטח וכביש.
מחיר אמרנו?