דף הבית / חדשות / סוזוקי חושפת GSX-S1000 GT חדש
Suzuki-GSX-S1000-GT-003

סוזוקי חושפת GSX-S1000 GT חדש

סוזוקי חושפים את ה-GSX-S1000 GT - גרסת ספורט-תיור של הג'יקסס החדש שהוצג לאחרונה, עם 152 כ"ס ואביזרים המאפשרים נוחות לטווח ארוך

סוזוקי חושפת GSX-S1000 GT – גרסת הספורט תיור במשפחת הג'יקסס, עם מנוע ליטר המספק 152 כוחות סוס, צג TFT מודרני, פיירינג מלא, וכל האביזרים הנדרשים למרחקים ארוכים בזוג.

ה-GSX-S1000, או בקיצור ג'יקסס 1000, הוצג במקור בשנת 2014, והוא נציג הסופר-נייקד של סוזוקי לקטגוריה החמה הזו. בשנת 2018 הוא עודכן, ועל בסיסו גם היה את ה-GSX-S1000F עם הפיירינג ומאפייני ספורט תיור. בסוזוקי הציגו בחודש אפריל האחרון את הגרסה העדכנית ביותר אשר מגיעה בעיצוב חדש ואגרסיבי, מנוע משופר אלקטרוניקה עדכנית ושינויי ארגונומיה.

סוזוקי GSX-S1000 GT
סוזוקי GSX-S1000 GT

כעת חושפים בסוזוקי את המחליף של אותה גרסת F, רק שכעת שמו המלא יהיה GSX-S1000 GT, והוא מיועד להתחרות ראש בראש מול הקוואסאקי נינג'ה 1000SX. מנוע הארבעה צילינדרים בשורה בנפח 999 סמ"ק מותאם כנדרש לתקנות יורו 5 העדכניות לפליטת מזהמים. המנוע המחודש מגיע עם שסתומים חדשים עם פרופיל שונה ומובילי שסתומים שונים, גל-זיזים חדש, מערכת הזרקה חדשה ותיבת אוויר שונה. ראש המנוע מתקרר על-ידי זרימת אוויר נוספת שתורמת להתנעה הקרה ויעילות משופרת. לעומת הדור הקודם, ההספק עולה ב-2 כ"ס ל-152 כוחות סוס ב-11,000 סל"ד (עלייה של 1,000 סל"ד לעומת הדגם הקודם). נתון המומנט עומד על 10.8 קג"מ ב-9,250 סל"ד, שהוא דומה לנתון הקודם אך מגיע ב-250 סל"ד מוקדם יותר. על-פי סוזוקי, טווח המומנט מתפרש על קשת סל"ד רחבה יותר, כלומר הוא גמיש יותר בדגם הנוכחי. יש גם מצמד מחליק למניעת נעילת גלגל אחורי בהורדת הילוכים אגרסיבית. המשקל המלא עומד על 226 ק"ג, שהם 12 ק"ג יותר מגרסת הנייקד.

מבחינת אלקטרוניקה יש את מערכת ה-SIRS (ר"ת Suzuki Intelligent Ride System) עם שלושה מצבי רכיבה, בקרת אחיזה בחמישה שלבים וקוויקשיפטר. בסוזוקי בחרו לא לשלב יחידת מדידה אינרציאלית (IMU), ולכן אין ABS להטיה או בקרת החלקה מתקדמת. בניגוד לגרסת הנייקד שמגיעה עם צג LCD, כאן יש מסך TFT מודרני בגודל 6.5″ המתמשק לסלולר, ויש גם שקע USB לטעינה.

שלדת האלומיניום זהה לגרסת הנייקד (ולדורות הקודמים) עם כיול מחודש לבולמים – קאיאבה הפוכים מלפנים בקוטר 43 מ"מ מתכווננים במלואם, ובולם האחורי מאותה התוצרת. על-פי סוזוקי ניתן להעמיס עד 190 ק"ג משקל. הכידון רחב יותר וקרוב ב-14 מ"מ לרוכב, המושב חדש, רחב יותר ועם שני מצבי גובה. מיכל הדלק עומד על 19 ליטרים, אשר על הנייר מאפשרים טווח רכיבה של 358 ק"מ בין תדלוק לתדלוק. העיצוב אגרסיבי יותר עם פנס LED קדמי כפול וחדש, פיירינג מלא, משקף וכנפונים מובנים בפלסטיקת הצד. החישוקים שונים מגרסת הנייקד (שישה חישורים לעומת שלושה) ונועלים דאנלופ רואדספורט 2, אשר מותאמים ספציפית ל-GT. הבלמים הם של ברמבו עם צמד דיסקים רדיאליים בקוטר 310 מ"מ מלפנים.

הסוזוקי GSX-S1000 GT יגיע לשווקים בחודש נובמבר הקרוב, יחד עם מבחר תוספות גדול בתשלום. מחיר ומועד הגעה לישראל טרם פורסם.

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

GASGAS_MC250_MC350F_CAHUILLA_CREEK_EMERY_2021_ME3_9590

בשישי: השקת דגמי המוטוקרוס של הוסקוורנה וגאס גאס

עופר-אבניר תשיק בשישי הקרוב את דגמי המוטוקרוס 2022 של הוסקוורנה וגאס גאס במסלול וינגייט, ורוכבי המוטוקרוס מוזמנים ליום רכיבה פתוח ולהתרשמות מהדגמים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן