דף הבית / חדשות / קוואסאקי מציגה: נינג'ה 1100SX מעודכן ל-2025
hi_25ZX1100J_40RGN1ALFB00D_A.002

קוואסאקי מציגה: נינג'ה 1100SX מעודכן ל-2025

על-בסיס הוורסיס 1100 החדש מציגים בקוואסאקי ל-2025 את הנינג'ה 1100SX עם יותר נפח, יותר כוח, ועם גרסת SE משודרגת

הנינג'ה 1100SX הוא הדור החדש של אופנוע הספורט-תיור של קוואסאקי, שלשנת 2025 מקבל שינויים ועדכונים במנוע ובמכלולים.

ה-Z1000SX, אופנוע הספורט-תיור הוותיק של קוואסאקי, קיבל שלל עדכונים לשנת 2020, אשר חוץ ממתיחת פנים משמעותית, התאמה ליורו 5 ומגוון שדרוגים שונים, הוא קיבל גם שם חדש – נינג'ה 1000SX. בעקבות ההצגה לאחרונה של הוורסיס 1100 החדש, היה זה עניין של זמן ששאר האופנועים בפלטפורמה יקבלו את אותם העדכונים, כאשר הפעם הוא הנינג'ה 1100SX.

קוואסאקי נינג'ה 1000SX דגם 2025
קוואסאקי נינג'ה 1000SX דגם 2025

לשנת 2025 גדל נפח המנוע מ-1,043 סמ"ק ל-1,099 סמ"ק, וזה בעזרת הארכה של מהלך הבוכנה ב-3 מ"מ. באופן מוזר אין נתוני מנוע בשלב זה מקוואסאקי, אבל בעוד שהדור הקודם סיפק 142 כ"ס ו-11.3 קג"מ המנוע החדש אמור לספק מעט פחות כ"ס (ככל הנראה סביב 140 כ"ס) ומעט יותר קג"מ בסל"ד נמוך יותר. נעדכן את הידיעה כשיתפרסמו הנתונים המלאים. שאר השינויים במנוע אמורים להיות בדיוק כמו בוורסיס, שזה אומר יחס דחיסה גבוה יותר, תעלות יניקה גדולות כעת – 45 מ"מ, זה לצד פתחי יניקה וגופי מצערת צרים יותר – מה שמאפשר יותר כוח בסיבובי המנוע שבין 4,000 ל-7,000 סל"ד. עוד שינויים פנימיים נעשו לטובת שימושיות ועידון המנוע כמו למשל הפחתת זווית פתיחת השסתומים, עדכון מערכת ניהול המנוע, גלגל תנופה כבד יותר, הוספת גל איזון נוסף, ועדכון למערכת הקוויקשיפטר המאפשרת העלאת הילוכים כבר מ-1,500 סל"ד. יחסי ההעברה בהילוך החמישי והשישי הוארכו לטובת שיוט במהירות גבוהה.

מבחינת אלקטרוניקה יש שקע USB-C חדש, בקרת שיוט, מצבי ניהול מנוע ומערכות בקרת בלימה ואחיזה להטיה. יש גם צמיגי בריג'סטון באטלקס S23 חדשים.

לשנת 2025 מתווספת גרסת SE, רק שכאן לא מדובר על בולמים חשמליים סמי-אקטיביים. מערכת הבולמים כן משתדרגת עם בולם אחורי של אוהלינס S46 בעל יכולות כיוון מלאות. יש גם מערכת בלימה משודרגת, כאן עם קליפר קדמי של ברמבו מסוג M4.32 עם משאבת בלם משופרת וצינורות בלימה מצופים פלדה שזורה. לגרסה זו יש גם ידיות מחוממות.

הקוואסאקי נינג'ה 1000SX היוצא תומחר ב-100 אלף ש"ח (עכשיו במחיר מבצע של 90 אלף ש"ח), כאשר אנחנו מעריכים כי הנינג'ה 1100SX החדש יעלה מעט יותר. הוא צפוי להגיע לישראל בחודשים הראשונים של שנת 2025 – אז גם ייקבע מחירו.

קוואסאקי נינג'ה 1000SX SE דגם 2025
קוואסאקי נינג'ה 1000SX SE דגם 2025
קוואסאקי נינג'ה 1000SX SE דגם 2025
קוואסאקי נינג'ה 1000SX SE דגם 2025

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

OE_Trident660_MY25_12609_ML

טריומף: הטרידנט 660 מתעדכן ל-2025

בטריומף מציגים גרסת מעודכנת של הטרידנט 660 לשנת 2025 - עם יותר אלקטרוניקה, בקרות בטיחות והתאמה לתקנות זיהום אוויר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן