קימקו חושפת הבוקר (ה') את ה-DT X360 – קטנוע אדוונצ'ר הבנוי על בסיס הפלטפורמה של הדאונטאון 350i.

אחרי הטיזרים ששוחררו לאחרונה ההערכה שלנו הייתה שבקימקו יחשפו קטנוע אדוונצ'ר על-בסיס מנוע ה-AK550 שיתחרה ב-X-ADV של הונדה, בהמשך ל-CV2 קונספט שהוצג לפני 3 שנים, אולם מסתבר שבקימקו בחרו להיות צנועים יותר, כשקטנוע האדוונצ'ר החדש בנוי על הפלטפורמה של הדאונטאון 350i.
המנוע, סינגל בנפח 320.6 סמ"ק, מפיק כ-29 כ"ס ו-3 קג"מ, והוא כמובן מוזרק דלק ומקורר נוזל. ההינע הסופי מתבצע בעזרת מערכת וריאטור המשמשת כזרוע האחורית, ויש צמד בולמים – בדומה לדאונטאון. גם המזלג הקדמי ומידות הגלגלים – "14 מלפנים עם צמיג 120 ו-"13 מאחור עם צמיג 150 – לקוחים מהדאונטאון, אולם כאן ב-DT X360 מותקנים צמיגים דו-שימושיים. המשקל המלא עומד על 196 ק"ג.
אז מה שונה? בעיקר העיצוב והקונספט. בקימקו הלבישו את הפלטפורמה בפלסטיקה חדשה לחלוטין, בעיצוב חדש, עם חזית המזכירה מאוד את ה-AK550 עם צורת פנסי ה-LED, כשאל החזית מתווסף מקור קטן ברוח אופנועי אדוונצ'ר. יש כמובן ABS ומערכת בקרת אחיזה, יש מפתח קרבה KEYLESS, ויש מסך LCD צבעוני עם הממשק הייחודי של קימקו.
הקימקו DT X360 צפוי להגיע ארצה במהלך 2021. מחירו טרם פורסם, אולם הוא להערכתנו צפוי להיות קרוב למחירו של הדאונטאון 350i, כלומר סביב 35 אלף ש"ח.
נו באמת ?! נראה קימקו רגיל לחלוטין ,סטנדרטי כמו גרסת הכביש, רק עם צמיגים שונים, זה לא קטנוע בעל יכולת שבילים. עקרונית ניתן להכנס לשטח עם כל דבר ,לצאת סיפור אחר.
לא מבין מה אדוונצר בו?!
למה לא עושים קטנועים כמו הטייפון של פעם, רק עם מכלולים יותר קשוחים, מרווח גחון כמו שצריך, ומנוע יותר חזק. יכול להיות להיט.
אני קונה