דף הבית / חדשות / ק.ט.מ וגאס גאס מכוונים חזק לשוק האמריקאי
GAS GAS TRIAL

ק.ט.מ וגאס גאס מכוונים חזק לשוק האמריקאי

גאס גאס מציגים בארצות הברית את האופנועים הראשונים שלהם לאחר שנרכשו על-ידי ק.ט.מ; הם יתחילו בצד החזק שלהם - טריאל

גאס גאס הציגו בארצות הברית, כחלק מהאסטרטגיה של בעלת הבית ק.ט.מ, את דגמי הטריאל – ה-TXT RACING בנפחים 125, 250, 280 ו-300 סמ"ק. 

בגאס גאס מציגים בארצות הברית את ליין האופנועים הראשון של המותג לאחר שנרכש על-ידי ק.ט.מ בשנה שעברה. בעוד שהעתיד הקרוב יראה דגמי כביש, אדוונצ'ר ואנדורו אשר יתבססו בכבדות על דגמי ק.ט.מ נוכחיים, כמו-גם דגמי המוטוקרוס שכבר הוצגו והם לא אחרת מדגמי ק.ט.מ בחליפה אחרת, יכולים גאס גאס להתגאות שדגמי הטריאל הם טהורים.

דגמי ה-TXT RACING (אלו דגמי 2020, שכבר הוצגו באירופה בשנה שעברה אך מגיעים כעת לארה"ב) מגיעים עם מנועי שתי פעימות, מקוררי נוזל, בארבעה נפחים: 125, 250, 280 ו-300 סמ"ק. בשלב ראשון הוצגו הדגמים המקצועיים, כשבשלב שני צפויים לצאת דגמי הובי. לכולם שלדת כרומולי קלת משקל, מזלג TECH בקוטר 39 מ"מ ומהלך של 180 מ"מ הכולל כמובן יכולת כיוונון ושסתום המונע סגירת מתלה בעומס חריג. מאחור יש בולם אחורי אוהלינס two-way הידראולי עם מהלך של 175 מ"מ. בנוסף, מפות הצתה מתחלפות, בלמים ומצמד הידראוליים של BRAKTEC, כשהמצמד מורכב משלוש דיסקיות קבלאר ושתי דיסקיות מתכת, שאמורים לשפר את הרגש ועמידות במקרי עומס. הארגונומיה נבנתה על-בסיס הניסיון העשיר של גאס גאס בתחום ונועדה להשגת ניטרליות ושליטה מקסימליים.

השוק האמריקאי הוא אחד הגדולים בעולם, בטח בתחום השטח והטריאל. בק.ט.מ עבדו קשה מאוד להתבסס בו בתחום האנדורו והמוטוקרוס, ואז העבירו את כל כובד המשקל להכניס את הוסקוורנה להיות שחקן מרכזי בשוק האמריקאי. ההשקה של גאס גאס בארצות הברית מראה שבק.ט.מ נוקטים באותה אסטרטגיית בניית מותג, כמו שעשו בעבר, כשהפעם יש להם גם מה להציע בתחום הטריאל.

בשבועות הקרובים צפויה ק.ט.מ להציג את דגמי האנדורו והמוטוקרוס של 2021, כשלאחר מכן יוצדו גם דגמי הוסקוורנה וגאס גאס, שיישענו על אותה הטכנולוגיה. בעוד דגמי הוסקוורנה מוכרים וידועים כבר מ-2014 – אז רכשה ק.ט.מ את המותג – הרי שדגמי האנדורו של גאס גאס, שכאמור יוצגו בשבועות הקרובים, ייחשפו לראשונה ויפיגו ערפל רב מסביב לאסטרטגיה של ק.ט.מ ביחס לגאס גאס. נמשיך כמובן לעדכן.

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

SCOOTER SFIDA SR4_Studio_9

ווג: ה-SR4 מקבל מערכת רדאר אחורית ל-2025

הווג SR4 - קטנוע בנפח 350 סמ"ק החולק את הפלטפורמה של הב.מ.וו C 400 GT - יגיע לישראל עם מערכת התראת רדאר אחורית; המחיר: 38 אלף ש"ח

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן