בק.ט.מ חושפים את דגמי המוטוקרוס של 2024 – עם שינויים קטנים שמלטשים את הדור החדש.
בשנה שעברה הוצג דור חדש לגמרי של אופנועי המוטוקרוס של ק.ט.מ, שכלל מעבר למערכת הזרקת דלק בגרסאות הדו-פעימתיות, התנעה חשמלית, מנוע משופר, שלדה חדשה וקלה יותר בולמים חדשים ושיפור ממשק הרוכב עם הכלי. ליין האופנועים מונה 12 גרסאות: החל מדגמי המיני בנפחי 50, 65 ו-85 סמ"ק שתי פעימות המתאימים בישראל לילדים מגיל 8, המשך בדגמי 125, 250 ו-300 סמ"ק חדש דו-פעימתיים, ועד דגמי 250, 350 ו-450 SX-F ארבע פעימות. גרסת ה-150 סמ"ק הדו-פעימתית פינתה את מקומה ברשימה בשנה שעברה, כאשר ה-300SX הדו-פעימתי הצטרף לליין. רכבנו על דגמי 2023 בישראל והתרשמנו מהיכולות של הדור החדש.
לשנת 2024, כצפוי, השינויים מינוריים וכוללים סט-אפ חדש לבולם הקדמי שנועד לחדד את ההתנהגות בפניות ולשמור את הגלגל הקדמי בקו הנבחר וכן להגביר את הנוחות ולמנוע עייפות. בנוסף, הגרפיקה מתעדכנת קלות, עם שמירה של המוטיב הסגול שמחזיר את הכתומים לשנות ה-90.
המחירים בשנה שעברה התחילו מ-27 אלף ש"ח ל-65SX הדו פעימתי, ל-47 אלף ש"ח ל-250 SX-F ועד כ-52 אלף ש"ח ב-450 SX-F פקטורי עם כל התוספות מקטלוג השיפורים. לא צפויים שינויים מהותיים במחירי 2024, שיגיעו לישראל לקראת חודש אוגוסט, ברישוי אפור כמובן.
בשבועות הקרובים יציגו בק.ט.מ דור חדש של אופנועי האנדורו EXC, שיקבלו את החידושים מהמוטוקרוס. אנחנו נהיה שם בהשקה העולמית ונחווה מיד ראשונה את האופנועים החדשים. בנוסף, קרוב לוודאי שבימים הקרובים יוצגו דגמי המוטוקרוס של הוסקוורנה ושל גאס גאס, שיכללו את אותם השינויים פחות או יותר.