דף הבית / חדשות / ק.ט.מ חושפת 890 אדוונצ'ר R חדש ל-2023
469485_MY23 KTM 890 ADVENTURE R - Action - CAT A_MY23_03 Action_Static Images

ק.ט.מ חושפת 890 אדוונצ'ר R חדש ל-2023

בק.ט.מ מציגים את ה-890 אדוונצ'ר R החדש לשנת 2023 עם עיצוב שמתקרב לאופנועי הדקאר, מכלולים משודרגים ואלקטרוניקה מעודכנת

בק.ט.מ מציגים גרסה חדשה של ה-890 אדוונצ'ר R הקרבי, עם עיצוב חדש וקרבי יותר לחלק הקדמי ועם שיפורים בכיול הבולמים ואלקטרוניקה מעודכנת.

בסוף שנת 2020 הציגו בק.ט.מ את ה-890 אדוונצ'ר (לצד גרסת ה-R וגרסת הראלי היקרה ואיכותית), שהחליף את ה-790 אדוונצ'ר. בתחילת השנה הראינו תמונות 'ריגול' של גרסאות מעודכנות של ה-890 אדוונצ'ר שבלטו בזכות העיצוב השונה. כעת חושפים ק.ט.מ בארצות הברית את הגרסה החדשה של ה-890 אדוונצ'ר R. אנו אומרים 'חדשה' ולא 'מעודכנת', משום שבק.ט.מ ספגו ביקורות על העיצוב, וזו דרכם להתחיל מחדש.

ק.ט.מ 890 אדוונצ'ר R דגם 2023
ק.ט.מ 890 אדוונצ'ר R דגם 2023

מנוע הטווין המקבילי בנפח 889 סמ"ק נשאר ללא שינוי ומציע 105 כ"ס ב-8,000 סל"ד (לצד גרסת A1 מוגבלת ל-47.6 כ"ס) ומומנט של 10.2 קג"מ ב-6,500 סל"ד. בולמי ה-WP XPLOR מקבלים כיול מחודש, אשר לטענת ק.ט.מ אמורים לספק שיכוך טוב ויותר והפחתת העייפות של הרוכב. מהלך המתלים עומד על 240 מ"מ מלפנים ומאחור – כמו בדגם היוצא. החישוקים במידות 21″ מלפנים (צמיג 90/90) ו-18″ מאחור (150/70), כאשר הצמיגים הם של מיטאס מדגם אנדורו + החדש. המשקל המוצהר נשאר על 196 ק"ג.

מערכות האלקטרוניקה מקבלות מסך TFT חדש בגודל 5″ עם גרפיקה מעודכנת ועם חיבור לשקע USB. המערכת תקרין גם תצוגת ניווט חדשה (turn-by-turn plus) ותצוגה של 10 מספרי טלפון לחיוג מהיר. ה-890 אדוונצ'ר R החדש מגיע עם מצב דמו (DEMO MODE) חדש אשר יכיל את כל מבחר אופציות ניהול המנוע ב-1,500 ק"מ הראשונים ויאפשר לרוכב להחליט אם ברצונו לרכוש את האופציות שבתשלום. בנוסף, מערכת ה-ABS להטיה מקבלת מודולטור חדש (9.3MP של בוש) ומצב ABS לשטח ייכנס בצורה אוטומטית במעבר למצב שטח במערכת ניהול המנוע. יש גם כפתור חדש להפעלת מאותתי חירום.

את העיצוב החדש לקחו ק.ט.מ בהשראה מה-450 ראלי של הדקאר, כאשר כאן יש פלסטיקה חדשה, משקף חדש ואווירודינמי יותר, כנף קדמית גבוהה ומגן מנוע חדש. הגרסה האמריקאית תקבל גם מאותתי LED. המחיר של הגרסה החדשה טרם נקבע, והוא צפוי להגיע לישראל בחודשים הקרובים. להערכתנו בק.ט.מ יציגו בקרוב גם את הגרסה הרגילה עם העיצוב החדש, לצד גרסת 'S' חדשה עם חישוקי 17″ יצוקים.

472651_890 ADVENTURE R MY23 90-Left_MY23_02 Studio Images

 

469501_MY23 KTM 890 ADVENTURE R - Action - CAT A_MY23_03 Action_Static Images

469486_MY23 KTM 890 ADVENTURE R - Action - CAT A_MY23_03 Action_Static Images

469495_MY23 KTM 890 ADVENTURE R - Action - CAT A_MY23_03 Action_Static Images

469499_MY23 KTM 890 ADVENTURE R - Action - CAT A_MY23_03 Action_Static Images

469500_MY23 KTM 890 ADVENTURE R - Action - CAT A_MY23_03 Action_Static Images

470259_MY23 KTM 890 ADVENTURE R - Static - CAT B_MY23_04 KTM PowerParts_PowerWear

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

SCOOTER SFIDA SR4_Studio_9

ווג: ה-SR4 מקבל מערכת רדאר אחורית ל-2025

הווג SR4 - קטנוע בנפח 350 סמ"ק החולק את הפלטפורמה של הב.מ.וו C 400 GT - יגיע לישראל עם מערכת התראת רדאר אחורית; המחיר: 38 אלף ש"ח

תגובה אחת

  1. Avatar

    לא הבנתי מה מעוצב בו מחדש? המסיכה המכוערת והחייזרית נשארה כרגיל.

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן