דף הבית / חדשות / רייחו מעדכנת את שלושת דגמי ה-MR ל-2022
rieju_mr_pro_2022_action

רייחו מעדכנת את שלושת דגמי ה-MR ל-2022

רייחו עדיין מבססת את דגמיה על פלטפורמת הגאס גאס הישנה וממשיכה לעדכן אותם; דגמי הריינג'ר למתחילים מגיעים עם גובה מושב נמוך עוד יותר

סדרת דגמי ה-MR ריינג'ר למתחילים של רייחו מקבלת מושב נמוך עוד יותר לשנת 2022, בעוד דגמי ה-MR רייסינג וה-MR פרו מקבלים עדכונים קטנים בלבד. 

אופנועי האנדורו של רייחו מסדרת MR מבוססים על אופנועי האנדורו של גאס גאס טרום הרכישה על-ידי ק.ט.מ, שכן רייחו רכשה את כל פס הייצור והטכנולוגיה של אופנועי גאס גאס מהדור הקודם. מבחר הדגמים כולל את ה-MR300 מסדרת רייסינג, ה-MR PRO עם מפרט גבוה יותר מאשר סדרת RACING, וה-MR ריינג'ר שמתאים לאנדורו רך ולמתחילים.

סדרת MR RANGER החדשה מהווה כרטיס כניסה לעולם האנדורו לרוכבים מתחילים. הסדרה מבוססת על דגמי MR RACING, אולם הכלים נמוכים ומתונים יותר על-ידי הנמכת גובה המושב, קיצור מהלך המתלים ל-270 מ"מ ומיתון הספק המנוע. המנועים דו-פעימתיים, והם מגיעים בנפחי 200 ו-300 סמ"ק. לשנת 2022 גובה המושב יורד מ-925 מ"מ ל-903 מ"מ (950 מ"מ בדגמי הרייסינג והפרו). מנגנון הלינקים מאחור ניתן לכוונון בשבעה מצבים שונים המאפשרים לשנות את גובה הכלי על ספקטרום של 38 מ"מ (7mm/+31mm-). יש מפת הצתה מעודכנת, רגלית התנעה חדשה וגרפיקה מעודכנת.

רייחו MR רנג'ר - לינק מתכוונן לשינוי גובה האופנוע
רייחו MR רנג'ר – לינק מתכוונן לשינוי גובה האופנוע

השינויים לסדרת MR RACING כוללים רגלית התנעה חדשה, מפלט Tecnigas חדש, רגליות חדשות, בורג שונה לרגלית הצד וגרפיקה חדשה. השינויים לסדרת MR PRO כוללים את כל האמור ומוסיפים מפת הצתה מעודכנת.

המנועים מגיעים בשני נפחים דו-פעימתיים של 250 או 300 סמ"ק עם קרבורטור קייהין ושסתום עלים V-FORCE 4. מערכת ההצתה כוללת 2 מפות, יש תיבת הילוכים בעלת 6 מהירויות ומצמד הידראולי של מגורה.

השלדה הראשית עשויה מפלדת כרומולי, ויש שלדת זנב מאלומיניום, זרוע אחורית מאלומיניום עם מנגנון לינקים, בולמים של קאיאבה עם כיוונים מלאים, משולשים מכורסמים, מערכת בלימה של ניסין עם דיסקים של NG, חישוקי EXCEL וצמיגי מישלין ייעודיים לאנדורו, כידון של NEKEN, כיסוי מושב מונע החלקה, מגן גחון, מגני שלדה מפלסטיק קשיח ומצבר ליתיום קל משקל. גובה המושב עומד על 950 מ"מ, והמשקל המלא 105 ק"ג.

גרסת ה-PRO עם גרפיקה שחורה מקבלת בולמים של קאיאבה AOS בקוטר 48 מ"מ עם כיוונים מלאים ועם מוטות טלסקופ מצופים בשחור DLC להורדת חיכוך, משולשים מסוג XTRIG ROCS באנודייז אדום, כידון רנטל Twin Wall, חישוקי Goldspeed PRO עם נאבות באנודייז אדום, דיסק צף של NG בקוטר 260 מ"מ, כיסוי מושב מונע החלקה, מסנן אוויר Funnelweb, מגן גחון, מגני שלדה מפלסטיק קשיח ומאוורר רדיאטור.

דגמי רייחו של שנת 2022 צפויים להגיע ארצה, כאשר טרם נמסר אם מחירם ישתנה לעומת דגמי 2021.

רייחו MR רייסינג
רייחו MR רייסינג
רייחו MR פרו
רייחו MR פרו

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

SCOOTER SFIDA SR4_Studio_9

ווג: ה-SR4 מקבל מערכת רדאר אחורית ל-2025

הווג SR4 - קטנוע בנפח 350 סמ"ק החולק את הפלטפורמה של הב.מ.וו C 400 GT - יגיע לישראל עם מערכת התראת רדאר אחורית; המחיר: 38 אלף ש"ח

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן