דף הבית / חדשות / רייחו מציגה: דור חדש ל-MR300i עם הזרקת דלק
rieju-mr-300i_pro-9--67f8b72bf22a2

רייחו מציגה: דור חדש ל-MR300i עם הזרקת דלק

ברייחו מציגים רשמית דור חדש לאופנוע האנדורו ה-MR300, עם מערכת הזרקת דלק TFI והרבה שיפורים, ובשתי גרסאות

לאחר שנחשף בתערוכת מילאנו האחרונה מציגים ברייחו באופן רשמי גרסה מוזרקת דלק של ה-MR300 עם מערכת ה-TFI (ר"ת Throttle-Body Fuel Injection).

בשנת 1934 הוקמה בספרד חברת רייחו כחברה לייצור חלקי אופניים, כאשר השם רייחו (RIEJU) הוא הלחם שמות המשפחה של המייסדים. בשנת 1973 החלו לייצר אופנועים, כאשר אופנועי האנדורו המיוצרים כיום הם למעשה גאס גאס EC250 ו-EC300 מהדור האחרון של גאס גאס לפני רכישתה על-ידי ק.ט.מ. כעת, לשנת 2026, מציגים ברייחו דור חדש לאותם אופנועי גאס גאס מיושנים, עם מנוע שתי פעימות 300 סמ"ק, שמחליף את הקרבורטור של קייהין במערכת הזרקה לגוף המצערת – ה-TFI (ר"ת Throttle-Body Fuel Injection).

הזרקת דלק לגוף המצערת
הזרקת דלק לגוף המצערת

בדומה למערכת ה-TBI, שהוצגה בק.ט.מ (ואחיו לפלטפורמה) בשנת 2024 יש צמד מזרקי דלק על גוף המצערת – אחד לפני פרפרית המצערת והשני אחריה, כשאחד פועל כל הזמן והשני מצטרף בעומס ובסל"ד גבוהים. מיקום המזרקים אמור לאפשר לדלק להתאדות באופן מלא ולהגיע לתערובת הומוגנית יותר. יש שסתום כוח חשמלי המופעל על-ידי מחשב ניהול המנוע, ובנוסף 3 מצבי מנוע (Race, Forest, Wet – מרוץ, יער, רטוב) והתנעה חשמלית. לדור החדש יש גל איזון לאיזון הוויברציות ומצמד דיאפרגמה חדש ומחוזק.

השלדה דומה לדור היוצא עם שלדת זנב פריקה מאלומיניום, ועם מערכת בולמים של קאיאבה (KYB) עם מזלג קדמי הפוך בקוטר 48 מ"מ מסוג AOS (ר"ת Air-Oil Separated) וקארטרידג' סגור, וכמובן עם אפשרויות כיול מלאות. מהלכי הגלגל 300 מ"מ מלפנים ו-310 מ"מ מאחור. גובה המושב הוא 949 מ"מ, מרווח הגחון 320 מ"מ, מיכל הדלק מכיל 9.8 ליטרים, והמשקל היבש עומד על 103.5 ק"ג.

ה-MR300i מגיע בשתי גרסאות: גרסת רייסינג בסיסית יותר עם חישוקי אקסל, צמיגי מיטאס Terra Force, כידון וידיות ניקן, מערכת פליטה מלאה של OXA, בלמי ניסין ודיסקים של גאלפר. לגרסת הפרו שלדה אדומה (שחורה ברייסינג), מוטות טלסקופ מצופים ב-DLC שחור להפחתת חיכוך, משולשים מסוג X-TRIG ROCS באנודייז אדום, כידון רנטל פאטבר, מגני ידיים של פוליספורט, חישוקי אקסל חזקים יותר עם נאבות באנודייז אדום, צמיגי מישלין אנדורו מדיום, דיסק צף בקוטר 260 מ"מ, כיסוי מושב מונע החלקה וגרפיקה אדומה-שחורה.

אין מידע בשלב זה על היתכנות הגעת ה-MR300i החדש לישראל או מחיר שתי הגרסאות, כשבאופן כללי עתיד המותג בארץ לא ברור בשלב זה.

רייחו MR300i רייסינג
רייחו MR300i רייסינג
רייחו MR300i פרו
רייחו MR300i פרו

mr_300i_racing_3970_-67f8b72ad1de0

mr_300i_pro_3433_-67f8b72ab6620

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

MY25_PANIGALE_V2S_DINAMICHE _12__UC719966_Mid

חדש בארץ: דוקאטי פניגאלה V2

הדוקאטי פניגאלה V2 של 2025 - אופנוע ספורט חדש עם מנוע חדש הקל יותר ב-15 ק"ג מהדגם היוצא וממלא תפקיד כפול - הגיע ארצה בשתי גרסאות; המחיר: החל מ-130 אלף ש"ח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן