בימאהה מציגים דור חדש של ה־WR125R – הדו-שימושי הקרבי הקטן שמתאים לבני ה־16 שרוצים כלי תחבורה יום־יומי שמאפשר גם לרדת לשטח.
בימאהה מציגים דור חדש של האופנוע הדו־שימושי הקטן, ה־WR125R, כאשר לשנת 2026 הוא מקבל את המנוע בנפח 125 סמ"ק עם מערכת תזמון שסתומים משתנה VVA (ר"ת Variable Valve Actuation), המוכרת משאר דגמי ה־125 של ימאהה. ההספק המקסימלי עומד 11 קילוואט (14.9 כ"ס – המקסימום המותר לקטגוריית A2) ב־10,000 סל"ד והמומנט על כ־1.2 קג"מ ב־6,500 סל"ד. לפי ימאהה, תזמון השסתומים המשתנה משפר את יעילות הבעירה בתחום סל"ד גדול, מרחיב את טווח הכוח הזמין של המנוע, ומשפר את תצרוכת הדלק. תיבת ההילוכים מקבלת עוד הילוך ומונה שש מהירויות.

שלדת הדלתאבוקס זהה לשאר הדגמים מגיעה עם זרוע אחורית מאלומיניום, הבולמים הקדמיים הפוכים בקוטר 41 מ"מ ומספקים מהלך גלגל של 215 מ"מ מלפנים ו־187 מאחור. חישוקי ה־21″ מלפנים וה־18″ מאחור נועלים צמיגי דאנלופ D605. מערכת הבלמים כוללת דיסק קדמי בקוטר 267 מ"מ ואחורי בקוטר 220 מ"מ. גובה המושב עומד על 875 מ"מ, המשקל המלא עומד על 138 ק"ג, כאשר מיכל הדלק בנפח 8 הליטרים מלא עד סופו.
העיצוב מתחדש עם פנס LED חדש מלפנים ומסך LCD עם קישורית לסלולר דרך אפליקציה ייעודית.
הימאהה WR125R צפוי לחזור לישראל ולהצטרף ל־R125, ל־MT125 ול־XSR125 Legacy Edition – אשר כולם מתומחרים סביב 30 אלף ש"ח. כעת נמתין לקאמבק של ה־WR250R.