MV אגוסטה חתמו על הסכם שיתוף פעולה עם לונסין (LONCIN), מפעל סיני שמפתח בין השאר גם מנועים עבור ב.מ.וו, במטרה להיכנס לשוק חדש עבור האיטלקים – בנפחי הביניים 500-350 סמ"ק.
במהלך דומה עליו הודיעה הארלי דיווידסון, MV אגוסטה ישתמשו בידע ובקשרים המקומיים שיש לסינים וייכנסו לשוק חדש שיאפשר פיתוח דגמים חדשים ותזרים מזומנים בריא לחברה האיטלקית. שוק אופנועי הביניים הוא שוק האופנועים המתפתח והרווחי בשווקי אסיה, הודו והמזרח – וגם אצלנו בישראל. מהלך שכזה נחוץ מאוד עבור חברה קטנה ונישתית כמו MV, המסתמכת על קהל לקוחות מאוד ספציפי ומבוסס – כפי שהודגם בסדרת הזהב האחרונה של הסופרוולוצ'ה 800 והברוטאלה 1000.
בהודעה לעיתונות נמסר שהשותפות מקווה להניב עד לסוף שנת 2021 ארבעה דגמים חדשים, בנפחי הביניים, שתכנונם ועיצובם יתבצעו על-ידי האיטלקים עצמם.
שיתוף הפעולה כאן הוא דו-סיטרי. האיטלקים יעניקו את הכלים לאפשר לסינים לפתח דגמים בנפחים הגדולים יותר – 800 סמ"ק ומעלה – שם אין לסינים ייצוג. לונסין, שהוקמה בשנת 1993, מוכרת דגמי ספורט, דו"ש, נייקד וקטנועים – כולם בנפחים של פחות מ-500 סמ"ק. לונסין כבר ניסו את מזלם בישראל בעבר, אנו מניחים שמאז הם התקדמו והתפתחו.