דף הבית / חדשות / אפריליה: הטואונו V4 מקבל בולמים סמי-אקטיביים
Aprilia-Tuono-V4-factory-2019-002

אפריליה: הטואונו V4 מקבל בולמים סמי-אקטיביים

אפריליה משדרגת את הסופר-נייקד האימתני שלה ומוסיפה לגרסת הפקטורי של הטואונו V4 בולמים חשמליים סמי-אקטיביים של אוהלינס

אפריליה לוקחת את הטוב, עושה אותו טוב יותר, ומיישרת קו עם הסופר-נייקדים המובילים בעולם: הטואונו 1100 V4 בגרסת הפקטורי היוקרתית מקבל מערכת בולמים סמי-אקטיבית של אוהלינס.

אפריליה טואונו V4 פקטורי דגם 2019 - עם בולמים סמי-אקטיביים
אפריליה טואונו V4 פקטורי דגם 2019 – עם בולמים סמי-אקטיביים

מערכת הבולמים החשמליים הסמי-אקטיביים של אוהלינס, מדגם EC2.0, היא הדור האחרון של בולמי אוהלינס, והיא מיועדת בעיקר לגרסאות מסלול של אופנועי קצה. כך למשל המערכת הזו מותקנת על הימאהה YZF-R1M, על ה-MT-10 בגרסת ה-SP, על ההונדה CBR1000RR SP ועל הדוקאטי פניגאלה V4S.

במצב הסמי-אקטיבי המערכת מנטרת את עוצמות הבלימה, התאוצה וההטיה של האופנוע, ומכוונת את שיכוכי הכיווץ וההחזרה של הבולמים תוך כדי תנועה כדי להשיג אחיזה ויציבות מקסימליות. במצב 'ידני' הרוכב מכוון את השיכוכים, דרך מסך ה-TFT הצבעוני וכפתורי השליטה, למצבים מוגדרים מראש או לפי טעמו האישי.

הטואונו פקטורי מגיע עם 3 מצבי ניהול מנוע – מסלול, ספורט וכביש, ועם חבילת האלקטרוניקה המלאה של אפריליה, aPRC, הכוללת מצערות חשמליות, מערכת ABS להטיה, מערכת בקרת אחיזה, קוויקשיפטר לשני הכיוונים (אוטו-בליפר), בקרת זינוק, בקרת ווילי, בקרת סטופי, בקרת שיוט, מגביל מהירות לפיטס, והרשימה עוד ארוכה.

את הגרסה ה'רגילה' של הטואונו 1100RR שומרים באפריליה ככל הנראה לתערוכת מילאנו שתיפתח בתחילת נובמבר הקרוב.

הבולם האחורי של אוהלינס
הבולם האחורי של אוהלינס
וכאן הבולמים הקדמיים
וכאן הבולמים הקדמיים

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 46, רוכב על אופנועים 30 שנים ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

OE_Trident660_MY25_12609_ML

טריומף: הטרידנט 660 מתעדכן ל-2025

בטריומף מציגים גרסת מעודכנת של הטרידנט 660 לשנת 2025 - עם יותר אלקטרוניקה, בקרות בטיחות והתאמה לתקנות זיהום אוויר

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן