דף הבית / חדשות / בטא: דגמי ה-RR רייסינג של 2024
RR RACING MY 24 125 2T (7)

בטא: דגמי ה-RR רייסינג של 2024

דגמי ה-RR רייסינג של בטא מקבלים ל-2024 מקצה שיפורים - עם שלדות חדשות, מנועים משודרגים ל-300 ול-125, בולמי איכות ותוספות רבות

דגמי ה-RR רייסינג של בטא, המיועדים למרוצים ולרוכבים חזקים, משתדרגים לשנת 2024 ומציעים מנועים משופרים ל-300 ול-125 הדו-פעימתיים, שלדות חדשות עם בולמים מותאמים, וכן תוספות רבות לרייסינג.

מנוע ה-300RR הדו-פעימתי מקבל ראש מנוע חדש בעל צמד מצתים. לטענת בטא, צמד המצתים מאפשרים שריפה יעילה יותר, ועקב כך עבודה חלקה יותר של המנוע, טווח רחב יותר של הורדת כוח, וכן תצרוכת דלק טובה יותר. בנוסף, במקרה שמצת אחד מפסיק לעבוד, המנוע יכול לעבוד על מצת אחד – גם אם ביעילות נמוכה יותר מאשר עם צמד מצתים. זהו המשך האבולוציה של מנוע ה-300, אחרי גל האיזון שקיבל בשנת 2020 ואחרי מקצה השיפורים של 2022.

בטא RR300 רייסינג דגם 2024
בטא RR300 רייסינג דגם 2024

גם מנוע ה-RR125 מתעדכן משמעותית ומקבל צילינדר חדש בעל פורטים חדשים (תזמוני מעבר ופליטה), וכן מנגנון חדש לשסתום הכוח. בבטא טוענים שכעת אספקת הכוח טובה יותר לאורך כל טווח הסל"ד, ההספק המרבי בקצה סקאלת הסל"ד גבוה יותר בלי לפגוע בסל"ד הנמוך, וכן תגובות המנוע טובות יותר מבעבר.

כל דגמי ה-RR רייסינג למעט ה-RR125 וה-RR200 מקבלים שלדה חדשה לחלוטין, כשראש ההיגוי בקוטר גדול יותר ב-1 ס"מ מבעבר כך שתושג קשיחות רבה יותר – בעיקר בכניסות לפניות. השינוי הזה נוסה בהצלחה באופנועי המרוץ שבטא מריצה באליפויות, וכעת הוא עובר לדגמי הרייסינג הקרביים. יש גם תושבות מנוע חדשות, וכן תושבות רגליות רוכב מעוצבות מחדש עם מרווח גדול יותר מהקרקע על-מנת לאפשר פחות פגיעה בשורשים בזמן רכיבת אנדורו. גם תושבת משאבת הבלם חדשה, וכך גם משאבת הבלם האחורית של ניסין. מערכת בקרת האחיזה בדגמי ה-4 פעימות משתדרגת גם היא, בדומה לדגמי ה-RR שהוצגו בחודש יוני.

בטא RR125 רייסינג דגם 2024
בטא RR125 רייסינג דגם 2024

כל דגמי ה-RR רייסינג מגיעים עם מזלג קאיאבה AOS קארטרידג' סגור בקוטר 48 מ"מ, מתכווננים באופן מלא ובעלי ציפויי אנודייז פנימיים להורדת חיכוך. מאחור ישנו בולם יחיד של קאיאבה מדגם C46 בעל מנגנון לינקים, גם הוא מתכוונן באופן מלא – כולל שיכוך כיווץ איטי ומהיר. ל-2024 הבולמים הקדמיים והאחורי מקבלים סט-אפ חדש המתאים לשלדה החדשה.

דגמי ה-RR רייסינג הם אופנועי הקצה בסגמנט האנדורו של בטא, ופרט למערכת בולמים איכותית הם מקבלים תוספות רבות כמו שליפה מהירה לגלגל הקדמי, מגני ידיים מחוזקים משני חלקים, רגליות רוכב למרוצים, גלגל שיניים אחורי של ZF עם ליבת אלומיניום להורדת המשקל הבלתי מוקפץ, מושב ייעודי מונע החלקה, רגלית הילוכים ורגלית בלם אחורי מאלומיניום מצופה אנודייז שחור, פקקי שמן גיר, שמן מנוע ומסנן שמן מאלומיניום מצופה אנודייז אדום, מותחני שרשרת מאלומיניום מצופה אנודייז אדום, וכמובן גרפיקה ייעודית באדום-כחול שהתעדכנה ל-2024.

בשלב זה לא ברור מתי יגיעו ארצה דגמי ה-RR רייסינג. נעדכן.

בטא RR רייסינג 4 פעימות דגם 2024
בטא RR רייסינג 4 פעימות דגם 2024
בטא RR רייסינג 4 פעימות דגם 2024
בטא RR רייסינג 4 פעימות דגם 2024
בטא RR125 רייסינג דגם 2024
בטא RR125 רייסינג דגם 2024
בטא RR300 רייסינג דגם 2024
בטא RR300 רייסינג דגם 2024

RR RACING MY 24 (2)

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 47, רוכב על אופנועים 31 שנים ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

BMW-R1300GS-Test-007

ב.מ.וו: שיא מכירות נוסף גם ב-2024

שנת 2024 הסתיימה עם שיא מכירות נוסף של ב.מ.וו המשפר במעט את השיא שנקבע בשנה הקודמת, כאשר האדוונצ'רים הגדולים מובילים כצפוי את המכירות

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן