עונת חשיפת אופנועי האנדורו מתחילה: שבועיים אחרי שחשפו את דגמי הקרוסטריינר של 2021, בבטא חושפים היום את דגמי האנדורו RR של 2021, שמקבלים שיפורים ועדכונים קטנים אחרי שבשנה שעברה חשפו בחברה דור חדש של אופנועי אנדורו.
לשנת 2020 חשפו כאמור בבטא דור חדש לחלוטין של אופנועי אנדורו, וכעת לשנת 2021 בחברה האיטלקית ממשיכים באבולוציה ומבצעים מספר שיפורים ועדכונים שעוברים לכל רוחב ליין דגמי האנדורו RR. כך למשל יש שיפורים בשלדה – באזור ראש ההיגוי – שאמורים לשפר את התחושה מהגלגל הקדמי, וכן לעמוד טוב יותר ברטיבות ובלחות. גם שלדת הזנב שופרה, וכעת היא עמידה יותר על-פי בטא. יש גם פלסטיקי צד חדשים הקלים יותר להתקנה, תיבת האוויר שופרה והיא עמידה יותר במים – וכאמור קל יותר להתקין את מכסה הצד, ויש פקק מיכל דלק חדש. המושב חדש – גם בבסיס וגם בקצף – וכעת הוא נוח יותר לרכיבה בישיבה.
פרט לאלו יש מערכת חשמל חדשה, עם יעילות טעינה גבוהה יותר, יש סט-אפ חדש לבולמים הקדמיים, ויש גם סט-אפ חדש לבולם האחורי שמיועד לשפר את עקיבת הגלגל האחורי. גם הפלסטיקה האדומה חדשה, וכך גם הגרפיקה שעליה. לבסוף, יש לוח שעונים חדש – מדויק יותר ועמיד יותר לפי בטא.
השינויים הללו עוברים כאמור בכל ליין דגמי האנדורו RR של בטא: החל מה-125RR, דרך ה-200RR, 250 RR ו-300RR הדו-פעימתיים, ועד ל-350RR, 380RR, 430RR ו-480RR מרובעי הפעימות.
דגמי האנדורו RR של בטא צפויים להגיע לשווקים, ובכלל זה לשוק הישראלי, במהלך חודש יוני 2020. מחירים טרם נמסרו, אולם אנחנו מאמינים שהם יהיו זהים עד קרובים מאוד למחירי דגמי 2020. בחודשים הקרובים יחשפו בבטא גם את דגמי הרייסינג של 2021. נמשיך לעדכן.