אחרי השינויים הגדולים של דגם 2023 – הקרוסטריינר (XTrainer) של בטא מקבל לשנת 2025 רק עדכונים מינוריים בגרפיקה.
הקרוסטריינר של בטא נכנס לשנתו ה-11 ברשימת דגמי האנדורו של היצרנית האיטלקית הקטנה. מדובר על אופנוע אנדורו קטן מידות עם מנוע דו-פעימתי בנפחים של 250 סמ"ק ו-300 סמ"ק. שלדתו הוקטנה לכ-85% מגודלה של שלדת ה-RR המקצועי יותר (אשר משנת 2025 נקרא RR X-PRO). גובה המושב למשל נמוך ב-20 מ"מ לעומתו (910 מ"מ לעומת 930 מ"מ), ומשקלו היבש עומד על מתחת ל-100 ק"ג. הכלי כולו תוכנן להיות ידידותי יותר לרוכב המתחיל, עם בולמים מעט פשוטים ורכים יותר משל דגם ה-RR המקצועי, ותחזוקת כלי נגישה וקלה יותר.
לשנת 2023 הוצגו שינויים רבים עם שלדת זנב חדשה וצרה שנלקחה מהגרסאות הקרביות יותר. זה אפשר גם להרכיב תיבת אוויר חדשה המגבירה את זרימת האוויר למנוע ותורמת לתגובת מצערת מהירה יותר. בנוסף, מיכל דלק חדש בנפח 8.8 ליטרים – גדול יותר ב-0.3 ליטר – שמיוצר מפלסטיק שקוף המאפשר לראות את כמות הדלק במיכל. גם מצבר ליתיום ששוקל מעט פחות, עמיד וחזק יותר. לשנת 2024 השינויים הסתכמו בגרפיקה עדכנית ומושב שנלקח מה-RR. בנוסף הוצעה רצועה מגנטית המתחברת לידו של הרוכב מצד אחד ולמתאם על הכידון מצידה השני. רק באמצעות החיבור יתאפשר להניע את הקרוסטריינר, כאשר יש מפתח שונה לכל אופנוע – בדומה לאימובלייזר של פעם. בנוסף, אם הרוכב נופל והיד מתנתקת מהכידון, אז המנוע יכבה לשם הבטיחות. בבטא טוענים שרשמו פטנט אירופאי על המפתח המגנטי.
השינויים לשנת 2025 מסתכמים בגרפיקה החדשה – אפורה-אדומה – ביחד עם השלדה בצבע אדום. הבטא קרוסטריינר של 2025 צפוי להגיע לישראל בקרוב. המחירים לצמד דגמי 2025 יהיו זהים למחירי דגמי 2024 – 53,985 ש"ח לגרסת ה-250 סמ"ק ו-56,985 אלף ש"ח ל-300 סמ"ק.