דף הבית / חדשות / בטא מציגה את סדרת ה-RR X-PRO – דור חדש
RR X-PRO 300 2t HD

בטא מציגה את סדרת ה-RR X-PRO – דור חדש

בבטא מציגים דור חדש לדגמי האנדורו RR, שמוסיף את השם X-PRO ומתבל בשלדה ובולמים חדשים, פחות גובה, עיצוב חדש ועוד תוספות

כרגיל לקראת חודש יוני מציגים בבטא את אופנועי האנדורו, כאשר לשנת 2025 מגיע דור חדש של ה-RR שנקרא X-PRO.

לשנת 2022 השיקו בבטא דור מעודכן של גרסאות ה-RR (מבחן מלא – כאן) על בסיס הדור האחרון שהוצג לשנת 2020 – ליין האנדורו של בטא, הכולל ארבעה דגמים דו-פעימתיים (125, 200, 250 ו-300 סמ"ק) ועוד רביעיית דגמי ארבע פעימות (350, 390, 430 ו-480 סמ"ק). בשנת 2023 המשיכו בבטא את האבולוציה המתמשכת עם עיצוב וארגונומיה מחודשים, שיפורים בבולמים ובמנועי הארבע פעימות, כולל מערכת בקרת אחיזה לדגמי ה-RR, וכן שיפורים למנוע ה-125 שתי פעימות. לשנת 2024 המשיכה האבולוציה עם עוד שינויים ושדרוגים. נזכיר כי יש את דגמי ה-RR רייסינג המיועדים המיועדים למרוצים ולרוכבים מקצועיים יותר שמוצגים לקראת סוף השנה.

בטא RR X-PRO דגם 2025
בטא RR X-PRO דגם 2025

לשנת 2025 מוצג למעשה דור חדש, אשר גם מעבה את שמו לכבוד זה. בראש השינויים שלדה חדשה, חזקה יותר, כשראש ההיגוי בקוטר גדול יותר ב-1 ס"מ מבעבר בכדי שתושג קשיחות רבה יותר – בעיקר בכניסות לפניות. השינוי הזה נוסה בהצלחה באופנועי המרוץ שבטא מריצה באליפויות, עבר לדגמי הרייסינג הקרביים משנה שעברה, ועכשיו מגיע לכאן. בבטא מציינים כי השלדה מכוילת יותר לנחיתות מגבהים מאשר הדור הקודם. הבולמים חדשים גם-כן, עדיין מתוצרת ZF (קאיאבה ברייסינג). המזלג מסוג SHC (ר"ת של Separate Hydraulic Chamber), קל ב-250 גרם מקודמו ועובד על פעולה אסימטרית, כאשר הקפיץ נמצא ברגל הימנית וההידראוליקה ברגל השמאלית. יש אפשרויות כיוונון מלאות, כאשר בבטא גם התייחסו לשיפור במניעת סגירת מהלך הבולם בנחיתות קשות. גם הבולם האחורי חדש, עם לינקג' פרוגרסיבי לטובת ספיגה טובה יותר. גובה המושב ירד ב-20 מ"מ על-מנת להקל על רוכבים מתחילים או נמוכים, וזה גם בזכות מושב חדש.

המסטר צילינדר בבלם האחורי (מתוצרת ניסין) חדש ואמור להיות חזק ועמיד יותר לאורך זמן. לדור החדש יש מיכל עיבוי נוסף המכיל כ-200 סמ"ק של נוזל קירור, ונועד לתגבר את הרדיאטור ברכיבות תחת עומס. יש רצועה קדמית המסייעת למשיכת האופנוע במקרה הצורך, מפתח אלקטרוני שנועד לעכב גנבים וגם לדומם את המנוע בעת נפילה, ופלסטיקה עם גרפיקה חדשה לשנת 2025.

מנוע ה-RR125 שהתעדכן משמעותית ברייסינג הקרבי מגיע לכאן עם צילינדר חדש בעל פורטים חדשים (תזמוני מעבר ופליטה), וכן מנגנון חדש לשסתום הכוח ומערכת פליטה חדשה. בבטא טוענים שכעת אספקת הכוח טובה יותר לאורך כל טווח הסל"ד, ההספק המרבי בקצה סקאלת הסל"ד גבוה יותר בלי לפגוע בסל"ד הנמוך, וכן תגובות המנוע טובות יותר מבעבר.

ליין האנדורו של בטא, ממשיך לכלול ארבעה דגמים דו-פעימתיים (125, 200, 250 ו-300 סמ"ק) ועוד רביעיית דגמי ארבע פעימות (350, 390, 430 ו-480 סמ"ק), אשר גם מגיעים עם מערכת בקרת אחיזה מתנתקת, כאשר בורר מצבי ניהול המנוע עובד לכידון ממקומו הקודם שהיה על ציר ההיגוי.

אופנועי האנדורו RR X-PRO של בטא לשנת 2025 צפויים להגיע לישראל בתקופה הקרובה. טרם נמסרו מחירים, אולם לדעתנו צפויים שינויים לעומת שנה שעברה עם עלייה מסוימת במחירים. נעדכן במדויק ברגע שיתפרסמו דרך היבואן המקומי.

בטא RR X-PRO 125 דגם 2025
בטא RR X-PRO 125 דגם 2025
בטא RR X-PRO 300 דגם 2025
בטא RR X-PRO 300 דגם 2025
בטא RR X-PRO 4T דגם 2025
בטא RR X-PRO 4T דגם 2025
בטא RR X-PRO 4T דגם 2025
בטא RR X-PRO 4T דגם 2025

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

DSC_3002

בית המשפט: הפול תשלם פיצויים לרוכב ששכר אופנוע ונהרג

חברת 'הפול' סירבה לפצות משפחה של צעיר שנהרג בתאונת דרכים בתואנה שמדובר בהשכרה ולא בחכירה; בית המשפט חייב את החברה לשלם פיצויים בסך של כ-1.5 מיליון ש"ח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן