ב-CFMOTO עתידים להציג בקרוב נייקד חדש בשם 800NK – עם אותו מנוע טווין מקבילי המגיע מהק.ט.מ 790 דיוק.
חברת CFMOTO מסין החלה לפני מספר שנים שיתוף פעולה אסטרטגי עם ק.ט.מ, שבמסגרתו בין היתר נבנה מפעל חדש בסין המייצר כלים קטנים ובינוניים לשוקי המזרח. שיתוף הפעולה עם ק.ט.מ מאפשר לחברה להתפתח לכלים גדולים, וראינו את זה עם ה-800MT אדוונצ'ר. בשנה שעברה הציגו אבטיפוס לגרסת נייקד בשם NK C22, שהיה מספיק אפוי בשביל להגיע לייצור סדרתי.
ואכן, למרות שטרם התקיימה ההצגה הרשמית, האופנוע מתממש לגרסת נייקד בשם 800NK, ובינתיים מתפרסמות תמונות חלקיות. אין פרטים מלאים, אך אנחנו יודעים שהמנוע נלקח מה-800MT המוזכר – מנוע הטווין המקבילי (LC8c) שמגיע מהק.ט.מ 790 דיוק (שהוצג בשנת 2018) עם 105 כ"ס ב-9,500 סל"ד ו-8.8 קג"מ ב-8,000 סל"ד. לא נופתע אם ב-800NK ההספק הסופי יהיה מעט נמוך יותר. המכלולים מוכרים גם מה-790 דיוק של ק.ט.מ – עם בולמי קאיאבה, מערכת בלמים של J.Juan עם קליפרים רדיאליים, ואלקטרוניקה עדכנית בדמות מערכת ניהול מנוע עם מצבים שונים, בקרת אחיזה, מסך TFT ופנסי LED.
ה-CFMOTO 800NK יכנס לתחרות מול ההונדה CB750 הורנט והסוזוקי GSX-8S החדשים וכמובן מול הימאהה MT-07 המזדקן והפופולרי. שלושתם מספקים נתוני הספק נמוכים יותר (כאמור, אין עדיין את הנתון הסופי של ה-800NK) על הנייר, ואם CFMOTO יתמחרו את הנייקד החדש במחיר אטרקטיבי לעומת המתחרים, עשוי להיות להם קלף מנצח ביד. גרסת ה-800 הצפויה תרחיב את משפחת דגמי ה-NK הכוללת את ה-400NK וה-650NK.