הגרסה השנייה ובהחלט לא אחרונה של ה-R nine T – הרודסטר-רטרו של ב.מ.וו – הגיעה ארצה. מדובר בגרסת הסקרמבלר של ה-R nine T – גרסת הומאג' לסקרמבלרים של שנות ה-50 וה-60, שגם היו נוסעים בשטח.
הסקרמבלר הוצג בתערוכת מילאנו האחרונה, והוא משתמש בפלטפורמת ה-R nine T כדי ליצור אופנוע רטרו מודרני עם עיצוב ברוח אופנועי הסקרמבלר של פעם, כולל אלו של ב.מ.וו.
לצורך כך הוחלפו חישוקי השפיצים בקוטר "17 בכאלו בקוטר "17 מאחור ו-"19 מלפנים, עם צמיגים דו-שימושיים עליהם. כדי להוזיל עלויות הוחלף המזלג ההפוך שהיה במקור לאחד קונבנציונלי וזול יותר, וגם חישוקי השפיצים פינו את מקומם לכאלו יצוקים, וחבל, שכן אין יותר מתאים מסקרמבלר לקבל חישוקי שפיצים. המאוכזבים יוכלו להחליף את החישוקים היצוקים לכאלו אותנטיים עם שפיצים. פרט לכך עוצבה מחדש כל עבודת הגוף של האופנוע – מהפנס הקדמי, דרך מיכל הדלק העשוי אלומיניום ועד המושב, וגם מערכת הפליטה עלתה אל מתחת למושב. לטעמנו הוא נראה נפלא, במיוחד כשרואים אותו פנים אל מול פנים.
בליבו של ה-R nine T סקרמבלר מותקן מנוע הבוקסר מקורר האוויר מהדור הקודם של ב.מ.וו, שמפיק 110 כ"ס, והוא מגיע עם מערכת ניהול מנוע מתקדמת, מערכת ABS ומערכת בקרת החלקה. כמובן שמי שרוצה נגיעות אישיות לאופנוע יוכל למצוא שפע חלקים בקטלוג האביזרים המקורי של ב.מ.וו.
מחירו של ה-R nine T סקרמבלר נקבע בארץ על 119,000 ש"ח, שהם 16,000 ש"ח פחות מגרסת הבסיס – הרודסטר R nine T.
בב.מ.וו מרוצים מההצלחה של ה-R nine T ברחבי העולם, ולכן מפתחים דגמים נוספים. כך למשל בפברואר הוצגה גרסת 'ספורט' לשוק הבריטי בלבד, וביוני האחרון הוצגה גרסת קונספט בשם 'האגם הוורוד' כהומאג' למרוצי הדקאר של פעם. בעתיד הקרוב צפויה ב.מ.וו לשחרר גרסאות נוספות של ה-R nine T, כולל גרסת קפה רייסר.