טריומף מציגה את הטייגר 850 ספורט – דגם כניסה חדש למשפחת הטייגר 900, שיגיע עם מנוע מופחת הספק ואוריינטציית כביש.
הטייגר 900, דגם האדוונצ'ר של טריומף, הוצג השנה בגרסת ה-900GT פרו המאופיינת יותר לכביש עם חישוקים יצוקים וגלגלי 17″ ו-"19, וגרסת שטח עם חישוקי שפיצים וגלגל 21″ מלפנים, שהוא הטייגר 900 ראלי פרו. כעת חושפת טריומף גרסה שלישית המקבלת את תפקיד גרסת הכניסה למשפחת הטייגר.
למרות השם השונה, הטייגר 850 ספורט יגיע עם אותו מנוע טריפל – 3 צילינדרים בשורה, 887 סמ"ק, מקורר נוזל, כשכאן עדכון מערכת ניהול המנוע מפחית את ההספק מ-95 כ"ס ל-84 כ"ס ב-8,500 סל"ד ו-8.27 קג"מ ב-6,500 סל"ד לעומת 9 קג"מ בדגמי ה-900. הפחתת ההספק מאפשרת מרווח טיפולים גדול יותר משני הדגמים האחרים, כשכאן מדובר על כל 16,000 ק"מ (10,000 מייל).
השלדה, בלמי הברמבו Stylema, מערכת בולמי המרזוקי והאלקטרוניקה – זהים לחלוטין לשני הדגמים הבכירים, כשמסך ה-TFT בגודל 5″ בדגם הספורט מאבד את אופציית קישורית הבלוטות' לסלולר. מערכת ניהול המנוע מגיעה עם שני מצבים – יבש או רטוב. בנוסף, יש מערכת בקרת אחיזה הניתנת לניתוק, פנסי LED היקפיים ושקע USB לטעינה. המשקל היבש עומד על 192 ק"ג, וגובה המושב 830-810 מ"מ שפויים.
בטריומף ביצעו כאן מהלך שדומה למה שב.מ.וו עשו עם גרסאות ה-F850GS וה-F750GS שנבדלים בשם אך לא במנוע. בנוסף, המחיר באירופה שווה לב.מ.וו F750GS בגרסתו המאובזרת, שמצטייר כמתחרה הישיר של הטריומף.
הגעתה של טריומף לארץ ממשיכה להידחות, אם כי לאחרונה התבשרנו כשהכלים הראשונים צפויים להגיע ארצה ממש בקרוב.
אם הוא מתומחר כמו bmw, יהיה לו מאוד קשה לחדור לארץ. כנראה בגלל זה ההשקה בארץ נדחת.