דף הבית / חדשות / ימאהה: דור חדש ל-YZ450F לשנת 2023
2023_YAM_YZ450F_EU_DPBSE_ACT_004_03_preview

ימאהה: דור חדש ל-YZ450F לשנת 2023

בימאהה מציגים דור שמיני וחדש לאופנוע המוטוקרוס, ה-YZ450F, עם מנוע חדש, שלדה חדשה, פחות משקל ויותר אלקטרוניקה

בימאהה מציגים לשנת 2023 דור חדש ל-YZ450F, המוטוקרוס הגדול, עם שיפורים רבים לעומת קודמיו.

בימאהה מציגים את דגמי המוטוקרוס של 2023, כאשר הדגם הבכיר בהיצע המוטוקרוס, ה-YZ450F, מקבל את מרבית השינויים, כשלמעשה מדובר על דור חדש לגמרי – שמיני במספר – לאופנוע שפרץ את הדרך למנועי ארבע פעימות באופנועי מוטוקרוס אי-שם בסוף שנות ה-90. השינויים מתחילים במנוע עם בוכנה חדשה מאלומיניום מחושל וצילינדר חדש, מערכת פליטה וסעפת יניקה חדשות, ושסתומי יניקה מטיטניום עם קוטר גדול יותר. גל-הזיזים גם האיזון חדשים, כשהמנוע עובר למערכת שימון מסוג עוקה יבשה – כלומר השמן מאוכסן במיכל שמותקן מחוץ למנוע – לעומת עוקה רטובה בדור הקודם. כל השינויים מאפשרים למנוע לעלות ב-500 סל"ד נוספים עד הקו האדום, ומספקים יותר כוח בתחומי הסל"ד הבינוני והגבוה.

ימאהה YZ450F דגם 2023 - דור שמיני
ימאהה YZ450F דגם 2023 – דור שמיני

המצמד חדש גם כן – קטן וקל יותר, והוא מופעל בכבל מכאני ולא על-ידי מערכת הידראולית. לשנת 2023 יש כמובן התנעה חשמלית, מערכת הזרקת דלק עם שתי מפות ניהול מנוע בשליטת כפתור על הכידון, וגרסה מעודכנת של האפליקציה הייעודית לכיוון המנוע, עם האפשרות לזמני הקפה וכיוון בקרת האחיזה ובקרת הזינוק. לבקרת האחיזה יש שלושה מצבים הניתנים לכיוון: גבוה, נמוך ומנותק. בקרת הזינוק מאפשרת להגביל את סיבובי המנוע בקפיצות של 500 סל"ד בטווחים של 11,000-6,000 סל"ד.

שלדת האלומיניום חדשה גם היא עם עשרה חלקים המולחמים, ולפי ימאהה זה מאפשר גמישות טובה יותר ויש שיפור בתחום ההתנהגות וספיגת הזעזועים. בולמי הקאיאבה (KYB) מקבלים כיולים חדשים ואפשרות לכיוון ללא כלים, כאשר במזלג יש שיסתום חדש לשנת 2023. מיכל הדלק צר יותר ותיבת האוויר ממוקמת נמוך יותר, מה שמאפשר להשטיח את מושב הרוכב לטובת תנועה קלה יותר. כידון האלומיניום ממוקם מעט אחרת עם כרית PVC חדשה. החיסכון הכללי במשקל לעומת הדור הקודם מגיע לכ-2.2 ק"ג.

הימאהה YZ450F החדש לשנת 2023 צפוי להגיע לארץ ברישוי אפור. מחירים טרם נקבעו.

מנוע חדש
מנוע חדש
ארגונומיה משופרת
ארגונומיה משופרת

2023_YAM_YZ450F_EU_DPBSE_DET_011_03_preview

2023_YAM_YZ450F_EU_DPBSE_DET_002_03_preview

2023_YAM_YZ450F_EU_DPBSE_DET_007_03_preview

הגרסה הרגילה לצד גרסת מונסטר
הגרסה הרגילה לצד גרסת מונסטר

2023_YAM_YZ450F_EU_DPBSE_ACT_001_03_preview

2023_YAM_YZ450F_EU_DPBSE_ACT_002_03_preview

2023_YAM_YZ450F_EU_DPBSE_ACT_003_03_preview

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

SCOOTER SFIDA SR4_Studio_9

ווג: ה-SR4 מקבל מערכת רדאר אחורית ל-2025

הווג SR4 - קטנוע בנפח 350 סמ"ק החולק את הפלטפורמה של הב.מ.וו C 400 GT - יגיע לישראל עם מערכת התראת רדאר אחורית; המחיר: 38 אלף ש"ח

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן