ימאהה מציגה את דגמי המוטוקרוס שלה לשנת 2020 וכן את דגמי הקרוס-קאנטרי, שלאחרונה התחילו להימכר בישראל.
נתחיל עם דגמי המוטוקרוס. ה-YZ450F לשנה החדשה קל יותר וחזק יותר. מעבר לשינויי גרפיקה ומדבקות חדשות בצבע אפור ולא רק כחול, המנוע הפחית ממשקלו. יש צילינדר חדש וקטן יותר והשסתומים קיבלו זווית חדה יותר לאספקת יותר כוח במהלך כל קשת הסל"ד.
השלדה גם היא חודשה, ולפי ימאהה היא גם קלה יותר, חזקה יותר וגמישה יותר – במטרה לספק לרוכב יותר יכולת פנייה, אחיזה וספיגת זעזועים. המתלים והבלמים גם הם שופרו. לפי ימאהה, המטרה היא לספק ל-450F את ההתנהגות של דגם ה-250F. לדגם יש התנעה חשמלית, הזרקת דלק, שתי מפות מנוע בשליטת כפתור על הכידון, ובנוסף האפשרות לשימוש באפליקציה ייעודית לכיוון המנוע. גם ימאהה, כמו שאר היצרניות, מציעה מערכת בקרת זינוק.
הדגם הקטן, ה-YZ250F, שודרג כליל לשנת 2019, ולכן לשנת 2020 קיבל רק שינויים מינוריים ואת הצבע האפור החדש.
בימאהה ממשיכים להאמין בשתי פעימות ומציעים גם השנה את דגמי ה-YZ125 וה-YZ250 המציעים מחירי רכישה ואחזקה זולים יותר מאשר דגמי הארבע פעימות וזוכים לפופולריות גבוהה בארה"ב. ליין הדגמים גם ימשיך להכיל את ה-YZ85 וה-YZ65 הקטנים לנערים וילדים, גם ללא שינויים מהותיים.
בימאהה גם הציגו את דגמי הקרוס-קאנטרי שנשענים בבסיסם על אופנועי המוטוקרוס של ימאהה, עם בולמים המותאמים לשלב בין רכיבת אנדורו לרכיבת מוטוקרוס, חישוק אחורי בקוטר "18 כמו באופנועי אנדורו (לעומת "19 במוטוקרוס), כשבנוסף, המנועים מכוילים להיות מעט מתונים יותר מאחיהם המוטוקרוסים, אם כי עדיין קרובים יותר אליהם מאשר לאופנועי האנדורו. לדגמי ה-YZ450FX ו-YZ250FX הצטרף אח קטן ומפתיע: YZ125X שתי פעימות. הדגם מציע רגלית צד, מיכל דלק גדול יותר עם מצב רזרבי, קפיצים רכים יותר מדגם המוטוקרוס ודיסק קדמי גדול יותר לבלם עם רפידות שונות המקנות יותר רגש שדרוש ברכיבת אנדורו.
כל הדגמים יגיעו לארץ ברישוי אפור.