דף הבית / חדשות / מנוע חדש להארלי-דיווידסון – בנפח 1,750 סמ"ק
Harley-Davidson-Milwaukee-Eight-engine

מנוע חדש להארלי-דיווידסון – בנפח 1,750 סמ"ק

הארלי מציגה מנוע חדש בנפח 1,750 סמ"ק שייכנס לשימוש בדגמי התיור של 2017 ולאחר מכן בשאר הדגמים

מנוע חדש מהארלי-דיווידסון זה לא דבר שכיח. החברה מחזיקה בדרך כלל מנועים לאורך שנים רבות, לפעמים גם עשור או שניים. אז עכשיו הגיע זמן כזה, והארלי מציגה מנוע חדש שנקרא 'Milwaukee-Eight' – מילווקי-שמונה.

המנוע החדש, וי-טווין 45 מעלות בנפח בסיס של 107 אינצ'ים מעוקבים (1,750 סמ"ק), נקרא כך בשל שמונת השסתומים שיש בראש המנוע שלו – ארבעה בכל צילינדר, וכמובן מילווקי היא העיר שבה נמצא המפעל של הארלי.

המילווקי-אייט מציע קצת יותר הספק, קצת יותר טווח יעיל, פחות ויברציות, תגובת מנוע טובה יותר ו'סאונד טהור יותר' (כך על פי הראלי). או במילים פשוטות – הוא מתאים גם לתקנות יורו 4 ובאופן כללי מנוע מודרני יותר. יחס הדחיסה בו גדל במעט, וקרוב לוודאי שהוא יצרוך פחות דלק ויזהם פחות.

יש 3 גרסאות למילווקי-אייט החדש:

  • מילווקי-אייט 107 מקורר אוויר-שמן
  • מילווקי-אייט 107 מקורר נוזל
  • מילווקי-אייט 114 – מוגדל ל-1,870 סמ"ק ומקורר נוזל

המילווקי-אייט ייכנס לשימוש כבר בשנת הדגם 2017 בדגמי התיור של הארלי (סטריט גלייד, רואד גלייד, אלקטרה גלייד, אולטרה, רואד קינג וכו'), וכן בדגמי הטרייק. קרוב לוודאי שבשנים הקרובות המנוע יתפוס את מקומו בכל ליין הדגמים של הארלי, למעט דגמי הספורטסטר והוי-רוד.

 

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 47, רוכב על אופנועים 31 שנים ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

2025_YAM_XP500ADX_EU_BNC2_ACT_005_03_preview

חדש בארץ: ימאהה טימקס 560 המחודש ל-2025

השוק הישראלי הוא הראשון שמקבל את הימאהה טימקס 560 של 2025, שמקבל מתיחת פנים, תוספת אלקטרוניקה, ומערכות שליטה מתקדמות יותר- גם בגרסה הרגילה וגם ב-TechMAX

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן