דף הבית / חדשות / ק.ט.מ RC 8C: ראשוני האופנועים נמסרו על המסלול
RC 8C Customer Event Jerez-12

ק.ט.מ RC 8C: ראשוני האופנועים נמסרו על המסלול

דגם המסלול הטהור של ק.ט.מ, ה-RC 8C החדש, נמסר ל-25 לקוחות מאושרים במסלול חרז; ק.ט.מ שחררו סרטון קצר המתאר את רגע המסירה

בסרטון תדמית מושקע מציגים בק.ט.מ את כוחם ואת הד.נ.א של המרוצים שזורם בחברה, כשמסרו את 25 יחידות מדגמי ה-RC 8C החדשים ל-25 לקוחות מאושרים במסלול חרז במעמד רוכבי רד-בול ק.ט.מ – דני פדרוסה ומיקה קאליו. רק 100 יחידות כאלו ייבנו, וכולם נמכרו בפחות מחמש דקות דרך אתר החברה.

בק.ט.מ חשפו דגם קיצוני למסלול בלבד, במהדורה מוגבלת, שמבוסס על הקרמר GP2R ומיועד לספק חווית מסלול מזוקקת לרוכב. מנוע הטווין המקבילי של ה-890 דיוק R הורכב כאן עם יותר כוח (128 לעומת 121 כ"ס), ועם אותו נתון מומנט של 10.1 קג"מ. יש מערכות יניקה ופליטה חדשות לגמרי הכוללות תיבת אוויר ומסננים חדשים של Twin Air, ומערכת פליטה מייצור עצמי של קרמר ודוד פליטה מטיטניום עם סופית מקרבון של אקרפוביץ'. ניתן לרכוש גם מערכת פליטה שקטה יותר, למסלולים עם הגבלות רעש נוקשות יותר.

המנוע יושב בשלדה פלדה אשר מיוצרת בעבודת ביד ומאפשרת יכולות כיוונון רבות. משולשי ההיגוי מיוצרים בטכנולוגיית CNC ומאפשרים בחירה בשני מצבים – למסלול טכני עם פניות איטיות או מהיר וזורם יותר. למעשה, כל רכיב ופריט ב-RC 8C ניתן להתאמה ולכוונון. מעטפת הפיירינג עשויה מקרבון ומגיעה עם ברגי שחרור מהיר, ולוקחת השראה מה-GP16 – אופנוע ה-MotoGP של ק.ט.מ – כולל כנפונים המאפשרים כוח הצמדה במהירויות גבוהות, מסיטי רוח על הזרוע האחורית לפינוי חום מהצמיג האחורי, ומגנים מפני נפילות על המכלולים השונים. מערכת הבולמים מורכבת מהטופ שיש ל-WP להציע, עם מזלג Apex Pro 7543 ובולם אחורי מסוג Apex Pro 7746. הבלמים מליין המרוץ של ברמבו, כולל צילינדר ראשי מסוג 19RCS Corsa Corta המאפשר לרוכב פיין-טיונינג מדויק ('נקודת הנשיכה') בידית הבלם. יש חישוקים מכורסמים מסוג Dymag UP7X עם שחרור מהיר, העטופים בצמיגי סליקס של פירלי.

מסך ה-TFT בגודל 5″ משקף את כל נתוני הבקרות והאלקטרוניקה האפשריים, אשר ניתנים לכיוון דרך מחשב נייד. ניתן גם לקבל ניתוחי מידע מהמסלול בעזרת GPS המורכב במערכת. יש שלושה כפתורים בצד שמאל המאפשרים לרוכב לבחור את מפות ניהול המנוע, את עוצמת בלימת המנוע ולהגביל את המהירות ברחבת הטיפולים – הכל בלחיצת כפתור.

המחיר באירופה היה 30,000 יורו, וכיום בטח כבר יימכר דרך הקונים במחיר גבוה יותר. כל היחידות, כאמור, נמכרו בתוך 5 דקות.

RC 8C Customer Event Jerez-8

RC 8C Customer Event Jerez-6

RC 8C Customer Event Jerez-9

RC 8C Customer Event Jerez-10

RC 8C Customer Event Jerez-11

RC 8C Customer Event Jerez-13

RC 8C Customer Event Jerez

RC 8C Customer Event Jerez-1

RC 8C Customer Event Jerez-2

RC 8C Customer Event Jerez-5

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

NIU-NQi-GT-Pro-Test-013

המותגים NIU וסגוויי עוברים ל'מאיר' יבואני הונדה

יבואנית הונדה לישראל קיבלה את הזיכיון לייבוא הקטנועים החשמליים של NIU והכלים של סגוויי, כמו גם המותג BIRD; אלו היו עד כה שייכים ל-UMI

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן