את גרסת הקונספט ראינו כבר בשנה שעברה, והיום עם פתיחת תערוכת קלן, קיקמו חושפת את הגרסה הסדרתית של ה-AK550 – מקסי סקוטר שאמור להתמודד ראש בראש מול הטימקס. כן, מה שהיפנים והאירופאים (למעט ב.מ.וו) לא השכילו לעשות – באה קימקו הטייוואנית ועושה בגדול.
הקימקו AK550 בנוי ממש כמו טימקס. יש לו שלדת אלומיניום קשיחה עם מנוע שנמצא במרכזה ומערכת מתלים עצמאית – כלומר לא המבנה הקטנועני של מנוע תלוי שמשמש כזרוע האחורית, אלא זרוע אחורית במבנה של אופנוע, עם הינע סופי רצועה ובולם יחיד אופקי. כן, כמו בטימקס. מלפנים, אגב, יש מזלג הפוך בשרני בקוטר 41 מ"מ, שמחובר לצמד משולשי היגוי. חלוקת המשקל בין הגלגל הקדמי לבין האחורי, על פי קימקו, עומדת על 50:50. המבנה הזה אמור לספק כלי יציב ודינמי עם יכולות גבוהות.
המנוע הוא טווין מקבילי בנפח 550 סמ"ק עם גל ארכובה קרוספליין בזווית של 270 מעלות, גל זיזים כפול, 8 שסתומים, קירור נוזל והזרקת דלק, והוא מספק 53.5 כ"ס ו-5.67 קג"מ, מה שאומר שבניגוד לטימקס, הוא לא מתאים לרישיון נהיגה A1 אלא לבלתי מוגבל.
פרט לכך יש בלמים רדיאליים מלפנים, צמיגים בקוטר "15 (ברוחב 160/60 מאחור ו-120/70 מלפנים), מיכל דלק בן 15 ליטרים, והמשקל עומד על 226 ק"ג. ה-AK550 מגיע עם מערכת ABS כסטנדרט, עם בורר מפות ניהול מנוע, ועם פנסי LED מלפנים ומאחור, ומיגון הרוח והמושב ניתנים לכיוון גובה ללא כלים.
העיצוב – יותר ממזכיר את הטימקס.
הקטנוע אמור להגיע ארצה במהלך השנה הקרובה, מיד כשיתחיל בייצור. מחירים יפורסמו כשיגיע ארצה.